Lilletulipan Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Heisann, Jeg ser det er sånne ruller til å bruke over ansiktet, som skal gi massaje, bedre blodsirkulasjon og glød. Noen som har prøvd? Hvilken, og hva synes du?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Ja jeg synes den er fantastisk. Har ikke så mye linjer men bittelitt og disse blir borte etter en runde med disse. Men du må passe på å ikke bruke den for mye. For du kan bli direkte rød sørlig på kinnene Anonymkode: 0cbb9...10f
Lilletulipan Skrevet 8. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg synes den er fantastisk. Har ikke så mye linjer men bittelitt og disse blir borte etter en runde med disse. Men du må passe på å ikke bruke den for mye. For du kan bli direkte rød sørlig på kinnene Anonymkode: 0cbb9...10f Høres fint ut, hva heter den du har? Jeg vurderer Face Roller fra Skincity. 😊
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #4 Skrevet 9. august 2020 20 timer siden, Lilletulipan skrev: Høres fint ut, hva heter den du har? Jeg vurderer Face Roller fra Skincity. 😊 Kjøpte den på Kicks. Husker ikke navnet men den er rosa av sånn marmor stein. Ser også H&M har den nå... en stor og en liten er det på den. Den lille brukes under øynene og på nesa men du må være forsiktig på kinnbeina, for der blir det fort rødt og så bør du rulle oppover. Ser mange bare ruller opp og ned men mamma jobber med hud og hun sier at det er best å bevege alt oppover for å få bindevevet til å gå bak og ikke ned. Linjene blir ikke borte permanent da. Det er ikke botox. Men det blir liksom fylt opp igjen. Men ansiktsmassasje funker ogsæ Anonymkode: 0cbb9...10f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå