AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Skrevet 8. august 2020 Jeg trodde jeg passet til det, men det var feil. Etter 5-6 år som gift var det dørgende kjedelig og jeg og mannen var drittlei av hverandre. Vi rakk å få to sønner. Er veldig takknemlig for sønnene våre. Men jeg føler på at jeg nesten ødela karrieren ved å få to barn. Jeg er sykepleier og ønsker å fortsette med denne livsstilen og krevende turnus. Var hjemmeværende i to år i småbarnsfasen, men angrer. Det bremset karrieren kraftig. Fant ut at jeg passer til å være singel og ha barna 50-50. Jeg er ikke noe koneemne og ønsker ikke å bo med en mann mer. Kjæreste kan funke, men ikke å bo sammen. Det er jo trist når man tror man takler familielivet som ung, men finner ut at man ikke gjør det likevel 😢 Hvordan kan man vite hvilket liv man passer til å leve som ung i 20-årene? Anonymkode: 66dca...158
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Det er derfor man må være religiøs. Da er ekteskapet hellig og terskelen må være høy å bryte det. Anonymkode: b7ccb...db6 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor man må være religiøs. Da er ekteskapet hellig og terskelen må være høy å bryte det. Anonymkode: b7ccb...db6 Så da sitter man låst i det? Nei takk. Jeg lever for barna OG jobben nå. Ts Anonymkode: 66dca...158
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Det var visst ingen som kunne relatere her.. Sikkert mange som er lykkelig gift eller i lykkelige forhold her på KG.. Anonymkode: 66dca...158
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Jeg er lykkelig gift og trives som småbarnsmor elsker også jobben min. Man bør jo tenke grundig gjennom det før man velger familielivet, hvordan trodde du det skulle bli da? Jeg visste jo at enkelte prioriteringer måtte endres med barna, men ekteskap, hva er så kjedelig med det?med mindre man foretrekker å bytte partner innimellom eller leve alene. Man må jo ikke sitte pal hjemme og aldri finne på noe moro selv om man er gift og har barn. Føler jeg nyter livet likevel, men så lever vi heller ikke bare for barna, men med barna. Vi finner på masse som familie, men også hver for oss eller bare meg og mannen. Anonymkode: 9ddd2...0d5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lykkelig gift og trives som småbarnsmor elsker også jobben min. Man bør jo tenke grundig gjennom det før man velger familielivet, hvordan trodde du det skulle bli da? Jeg visste jo at enkelte prioriteringer måtte endres med barna, men ekteskap, hva er så kjedelig med det?med mindre man foretrekker å bytte partner innimellom eller leve alene. Man må jo ikke sitte pal hjemme og aldri finne på noe moro selv om man er gift og har barn. Føler jeg nyter livet likevel, men så lever vi heller ikke bare for barna, men med barna. Vi finner på masse som familie, men også hver for oss eller bare meg og mannen. Anonymkode: 9ddd2...0d5 Det er bra at noen trives med det. Her gikk følelsene for hverandre helt over, så sluttet å være kjærester. Det er viktig at man tenker seg godt om som ung før man velger familielivet. Det er ikke for alle, nei. Anonymkode: 66dca...158
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Veldig mange angrer på at de valgte familielivet i vår tid. Ufattelig mange samlivsbrudd og skilsmisser skjer i våre dager. Lurer selv på hvem som klarer å holde sammen og hva som skal til. Anonymkode: 30cec...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå