Gå til innhold

Landet 1 minutt for sent - må i karantene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et sted må jo grensen gå, så syns det er helt greit at de må i karantene.

Men det er mange normenn som jobber i utlandet. De må faktisk reise på jobb når arbeidssgiver krever det....

Anonymkode: 55c58...61a

• Liker 15
Skrevet

👍👏

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sted må jo grensen gå, så syns det er helt greit at de må i karantene.

Men det er mange normenn som jobber i utlandet. De må faktisk reise på jobb når arbeidssgiver krever det....

Anonymkode: 55c58...61a

Og da kalkulerer vel også arbeidsgiver med at arbeidstaker kan havne i karantene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig fjernt at flyselskapene gjør sitt beste for at folk skal slippe karantene. Skikkelig populistisk svada. 

Alle burde jo skjønne at det riktige å gjøre er å ta den karantenen, uansett, om landet du var i blir rødt. 

Anonymkode: 07d43...39d

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Det var drama å se på karanteneflytet denne gangen!

Anonymkode: f13bf...95c

• Liker 1
Skrevet

Flott! Folk som drar på ferie utenlands i en pandemi hvor flere millioner er smittet i verden fortjener det. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter det.🥰 Helt på sin plass, uansett hvilken type reise det er. 

Anonymkode: 0c00b...150

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er utrolig fjernt at flyselskapene gjør sitt beste for at folk skal slippe karantene. Skikkelig populistisk svada. 

Alle burde jo skjønne at det riktige å gjøre er å ta den karantenen, uansett, om landet du var i blir rødt. 

Er vel innafor å følge regjeringens regler og ikke dine meninger?

Merkelig det der altså

• Liker 13
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er for regler, jeg forstår også at de må følges.

Men tidligere denne uken var ikke dette landet rødt. At dette landet nå er rødt og at noen minutter skiller skjønner jeg er fortvilende. Uansett - hvis jeg hadde vært på det flyet hadde jeg selvsagt gått i karantene uten å mukke.

Å godte seg synes jeg lite om.

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere virkelig passasjerene kommer til å gå i karantene? 

Naive folk! 😂

Anonymkode: abe7f...879

• Liker 4
Skrevet

Tviler. Noen ja, andre nei. Optimistisk å tro at det blir karantene på disse. Kanskje halvparten, kanskje en fjerdedel.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyselskapene gjør jo ingen ting for dette, de har lagt til ekstra tid på alle ruter så det fremstår att de nesten aldri er forsinket. Så i kombinasjon med lite trafikk så kommer de stort sett i god tid før oppsatt tid

• Liker 11
Skrevet

Du må ha ett tragisk liv når du klarer å glede deg over noe så lite 😂

Uansett, det virket ikke som at det var noe problem for de som reiste. De fleste var nok klar over at dette muligens skjedde og har tatt høyde for det 😊

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror dere virkelig passasjerene kommer til å gå i karantene? 

Naive folk! 😂

Sikkert mange som ikke gjør det. Men jeg håper de som vet om folk som bryter karantene melder ifra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uansett, forstår ikke hvorfor land ikke blir rødt med umiddelbar virkning. Alle som reiser nå vet jo at de risikerer at reiseråd endres.

Anonymkode: 974f4...222

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, NorthernLight skrev:

Sikkert mange som ikke gjør det. Men jeg håper de som vet om folk som bryter karantene melder ifra.

Dette er folk som valgte å reiser på utenlandsferie under en pandemi. Det er ikke akkurat som om de bryr seg. 

Vi ser dem nok på byen i kveld. 

• Liker 10
Gjest Blondie65
Skrevet

Rødt med umiddelbar virkning vil føre til kaos med endring av billetter og lignende. Å gi et varsel slik at folk kan planlegge er sunn fornuft. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er folk som valgte å reiser på utenlandsferie under en pandemi. Det er ikke akkurat som om de bryr seg. 

Vi ser dem nok på byen i kveld. 

Makan til tullprat, du er jo bare en raring som generaliserer om ting du ikke har noe som helst peiling på. Du kjenner vel ikke en av de ombord gjør du vel?

• Liker 8
  • Opprett ny...