Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Hvordan er kvalitet og passform på buksene i HM katalogen? Er det plass til rumpe og lår nedi, og holder de stort sett på formen etter noen vask?
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Nå er det ganske mange forskjellige bukser i HM-katalogen da... hvilken mener du?
lillesky Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Det er jeg ikke sikker på, men det er jo mulig å bytte hvis de er helt feil.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Sant, sant. Kikket på et par fløyelsbukser i høstkatalogen. Det er vel ingen som har fått noen varer derfra ennå, så det er nok vanskelig å si noe om passform, men hvordan blir hm buksene(generelt) etter vask? Fordrar ikke bukser som mister formen totalt etter noen få ganger i maskinen.
Orthia Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Min (tidligere)erfaring med HM-bukser generelt, er at de har dårlig passform rundt liv/rumpe, krymper i lengden og blir fort slaskete. Vridde sømmer og knapper som løsner er også stikkord. Derfor kjøper jeg aldri mer bukser fra HM.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Jeg kjøpte meg en dressbukse fra vår/sommer katalogen, som jeg likte veldig godt. Derfor bestilte jeg én til,maken men i en annen farge, siden jeg endelig hadde funnet en bukse jeg var fornøyd med. Siden den var nøyaktig lik størrelse ble den liggende i skapet til det var dags å bruke den, jeg regnet med at den passet. Da jeg fikk den på meg synes jeg at jeg så litt rar ut, og da jeg fikk på meg sko skjønte jeg hvorfor. Den var for kort! Jeg målte den og den tilsvarende buksen jeg hadde fra før, og det var faktisk 2,5 cm forskjell på benlengden. Helt utrolig. Og man kunne ikke velge mellom benlengder, så det var ikke derfor. Skjønner hvertfall ikke at det er mulig. Dette vitner om dårlig kvalitet mener jeg. Så jenter, vær flinke og prøv klærne, alle klærne, når dere bestiller derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå