Gå til innhold

Hvorfor er det nesten bare menn som leier ut leiliigheter på finn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser sjeldent eller nesten aldri et kvinnenavn som leier ut noe... Hva er grunnen?

Og skal det ha noe å si ? Er ikke det naturlig at en kvinne føler mer komfortablel å leie noe av en annen kvinne?

eller mener dere at det ikke har noe å si?  er det stort sett  menn som eier de fleste utleieleilighetene i Norge??

Anonymkode: 5ee7c...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi har økonomisk skjevhet mellom menn og kvinner. Menn har overordnet større formue enn kvinner og sikkert de som eier flest utleieleiligheter. 

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer ikke med min oppfatning. Jeg har vært på visning hos masse damer. Og ofte er det par som leier ut, da har jeg kontakt med begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje man er et par som eier sammen, men ønsker at mannen tar seg av kommunikasjonen med potensielle leietakere når de henvender seg?

Anonymkode: 21056...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Menn eier mer eiendom enn kvinner, dessverre.

Anonymkode: 89bf1...89b

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn eier mer eiendom enn kvinner, dessverre.

Anonymkode: 89bf1...89b

Har ikke noe imot at menn eier eiendom ,men ville foretrukket å leiet av en kvinne da jeg føler at kvinner kanskje er mer renslige og tar vare på eiendommen sin mer , vasker mer osv... men nesten ingen kvinner leier ut noe her! Helt merkelig

vet ikke om det er noe sannhet i det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne selv

Skrevet

Fordi kvinner sjeldent investerer i eiendom for profitt. Eller aksjer osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det forresten trygt å leie av private? Det er så og si ingen eiendomsmeglere som leier ut noe her heller!

Gir opp snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...