Gå til innhold

Matpakke til 1 åring.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ha med 2 matpakker til barnet per dag slik jeg tolket det.

ungen nekter smake på brød, noen tips til matpakke som de fleste 1 åringer liker? 

veldig glad i « nuggets» typ.

Anonymkode: 08473...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nuggets? Det kan du kikkert sende med. 
jeg sender med Brød på første måltid, men andre måltid får han ofte yoghurt naturell med havregryn og noen bær. Blander det i en boks fra avent beregnet på morsmelk etc. 

Anonymkode: 626f0...d78

AnonymBruker
Skrevet

Men hva liker din ettåring da? Det er jo det du må ta utgangspunkt i.

Anonymkode: 76f2f...78e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min nektet å spise brød da hun startet i bhg. Jeg sendte med en brødskive i matpakka likevel + yoghurt, middagsrester, frukt/grønt. Etter 2 uker ca spiste hun brød. 

Anonymkode: 8edeb...464

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig ofte de små spiser ting de ikke liker i bhg. Sammen med andre barn og voksne så glemmer de at dette liker de visst ikke.

Ellers lefse med pålegg som hun liker.

Anonymkode: a9376...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Fiskekaker, fiskepinner, frokostmuffins, omelett, egg, toast, polarbrød, vegetarnuggets, gulrot i staver kokt møre, lomper/lefser med pålegg.

Anonymkode: b7d98...9af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min ble fort glad i knekkebrød da han så de ansatte spise det. Kjøpte ryvita sine (rød), de er litt mykere enn de vanlige fra wasa. Med litt godt pålegg sånn at de får nok næring. Ellers var det populært med yoghurt naturell med litt rørte bær og havregryn i sånn klemmepose. Evt supplert med banan eller noe annet med litt kalorier i.

Anonymkode: 69574...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...