AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Noen som har erfaring med dampvasker? Er den god på fuger? Kan den brukes til hele badet? Anonymkode: e58ef...af1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Jeg kjøpte en liten Kärcher til det formålet, og er veldig skuffet. Funket ikke så bra som lovt, og har egentlig fått fast plass i boden. Anonymkode: 0a27b...5d0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Om du har fliser som har blitt litt brune mellom seg grunnet såpe, fett og vann og lignende, så må du ihvertfall ha en kraftig en. Jeg har en til rundt 1000-lappen og den fungerer bra på normal rengjøring. Men ekstra vanskelige flekker som brune fliser på badet klarer den ikke. Men det finnes mange dampvaskere som er sterkere og bedre enn min. Om du finner en som klarer den type skit, så ville jeg sagt det er absolutt verdt pengene. Jeg ønsker oppgradere min til en sterkere når jeg får råd, for det er så lettvint å bruke. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjøpte en liten Kärcher til det formålet, og er veldig skuffet. Funket ikke så bra som lovt, og har egentlig fått fast plass i boden. Anonymkode: 0a27b...5d0 Det skal godt gjøres å finne en liten som klarer bad som er et av de verste rommene i huset, tenker jeg. Du må ha skikkelig kraft til badet. Anonymkode: c1332...aea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 På fuger bruker du supersvamp. Anonymkode: 7d9cc...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå