Gjest bare 8 dager igjen Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 På dagen min skal jeg ha en nydelig stroppeløs maggie sotterro kjole MEN, i denne kjolen viser armhulene mine (som jeg har komplekser for) veldig godt, og uansett hvor mye jeg barberer meg får jeg ALDRI til å fjerne alt håret Tenkte jeg skulle spør dere andre hva dere gjør. Vokser dere? Og når gjør dere isåfall det? Er jeg for sent ute?
Gjest alfa-alfa1 Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 dette lurer jeg på og.... er det noen som har erfaringer med å vokse armhulene, er det dyrt, og får en røde prikker etterpå?
Lassie Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Har aldri prøvd å vokse armhulene, men vet om flere som gjør det. Jeg synes det høres veldig vondt ut... Har du prøvd med hårfjerningskrem? Veet eller lignende.
Dragona Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Jeg vokset forloveden min på ryggen for noen mnd tilbake, og det angret han på.. var illrød og prikkete på ryggen... hadde holdt meg til høvelen og litt pudder under armene..... Og det er dyrt å gjøre det hos skjønnhetsbutikker... hehe
Edie Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Jeg vokset leggene og armhulene torsdagen før bryllupet. Mest pga bryllupsreisa, ville slippe å barbere der. Jeg har veldig sensitiv hud og fikk masse rød prikker. Men de forsvant etter et par timer, og ikke gjorde voksingen det granne vondt. og først nå, 3 uker etter bryllupet må jeg barbere meg. Deilig. Første gang jeg voksa, men det var vel verdt de 350,-
Pasha Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 pass på at du har kraftig nok hår til å vokses da. jeg har selv bare prøvdt hjemmevoksing.. det fungerte dårliig pratet med søstra til ei vennine som driver med sånn proft (jobber emd det) og hun sa at håra mine var for tynne til det... dumt å betale masse penger dersom det ikke går
Lillepusen Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har funnet ut at jeg får best resultat av shavingen under armene hvis jeg har litt hår der fra før. Så jeg skal ikke shave meg på en dag eller to før den store dagen. Synes ikke akkurat det er så digg med sånne stubber under armene, men får heller gå med noe som dekker det de dagene... Heller det enn å bli nuppete og ikke få med det lille som er der! Jeg tør ikke prøve voksing. Har prøvd hjemme, men det funket dårlig! Har kanskje for tynt/fint hår...? -og er så redd jeg blir nuppete og sår. Urettferdig dette med shaving assa!! Mannen kan jo ha hår under armene men han har jo på skjorte og jakke hele dagen!!! Lykke til!
Catzy Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Har prøvd hjemmevoks og epilator på armhulene. Det gikk heller dårlig. Onsdag før bryllupet tok jeg armhuler og legger. Det var passelig tid, nuppene forsvant, men ingen hår dukket opp. Det gjorde ganske vondt, men siden det er en annen person som utfører det, så er det vanskelig å ikke gjennomføre. Kan liksom ikke sitte der og knyte armene over brystet heller, når man betaler folk penger for å fjerne det. Catzy
Pasha Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 "neih jeg vil ikke" ikke dra"... "latter" er nok lettere å få til dersom noen adre utfører det ja
Princess Peach Skrevet 16. juli 2005 #10 Skrevet 16. juli 2005 Jeg lurer også på om jeg skal vokse. Jeg tåler dårlig barbering; får nupper og klør. Men da lurer jeg på: bør det være en viss lengde på hårene før man vokser? Må jeg "spare"?
Catzy Skrevet 16. juli 2005 #11 Skrevet 16. juli 2005 Du må nok spare opp litt, ja. Det må være litt lengde på hårene, det er kanskje det kjipeste med voksing. 4-5 mm er OK. Da jeg skulle gjøre Brazilian første gang, sa de at jeg måtte vente 2 uker etter siste hårfjerning for at det skulle bli bra. Vet ikke helt om det gjelder for legger og armhuler også, jeg synes håret vokser i forskjellig takt på forskjellige steder på kroppen. Catzy
Gjest vackraflickan i.i. Skrevet 19. juli 2005 #12 Skrevet 19. juli 2005 Jeg vokser alltid armhulene og syns det gir meget bra resultat. Jeg gjør det i salong. Prøvde selv en gang og det var ikke vellykket. Du bør spare 1-2 uker. Ring til en salong og spør. Jeg tror det koster ca 100 kr og det er det verdt. Ang smerte syns jeg det er vondere å vokse leggene. Det kjennes, men er ikke vondt i mer en 1-2 sekunder.
Shoegal Skrevet 19. juli 2005 #13 Skrevet 19. juli 2005 jeg vokset armhulene for første gang for noen uker siden, helt genialt! det var ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg i det hele tatt, og det er enda hårfritt men det er, som andre nevner, veldig viktig å spare. jeg trodde hårene var lange nok, men fikk beskjed om å komme igjen tre dager senere.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2005 #14 Skrevet 27. juli 2005 Er det noen av dere som har forsøkt slik voksing, som kan anbefale et sted i Oslo-området?? Snart Fru
vackraflickan Skrevet 27. juli 2005 #15 Skrevet 27. juli 2005 Hudpleie De er veldig flinke og serviceinnstilte og også bra på pris (sammenlignet med andre steder i nærheten).
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #16 Skrevet 28. juli 2005 Tusen takk for svar! Det var hyggelig! Det eneste er at jeg ikke får opp linken. Hvilken adresse har de? Snart Fru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå