Gå til innhold

Så lei meg. Han svarer meg ikke!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev en meld til i 1930 tiden. Ikke svar. Skuffet. 

Er det ny hobby å ikke svare? Dårlig tegn og lite interesse? 

Anonymkode: 62884...e2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten lite interesse eller så prøver han å vinne interesse fra deg ved å drøye med å svare. Har du ikke fått svar innen i morgen ville jeg sendt en krass melding og lurt på hva som skjer med det her og evt kuttet han ut hvis han ikke svarte eller hadde god nok grunn. 

Anonymkode: d4467...c1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han spiller kostbar? Skjønner at du er skuffet. Hvis ikke han svarer i morgen bare driter du i hele fyren! Folk sitter jo med mobilen hele tiden nå til dags, så han kan svare hvis han vil.

klem til deg 🥰

Anonymkode: bf9f9...9cb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er litt lite kontekst her til å svare skikkelig.. Men tenker at i utganspunktet så er ikke det krise at han ikke svarer en kveld. Kanskje han er opptatt, med venner, uten dekning, sovnet på grunn av vondt i hodet? 

Hadde ikke reagert med mindre dette skjedde hele tiden 

Anonymkode: 319c6...ed0

• Liker 22
Skrevet (endret)

Veldig dumt å kutte ut noen bare fordi folk ikke svarer. Kan hende han er opptatt? jobber? er med venner? 

Jeg selv kan la vær å svare om jeg driver med andre ting og glemme det. Men er jo ingenting personlig. 

Hvorfor er det så jævlig viktig å være tilgjengelig hele tiden? Er jo nesten forventa at man skal være på tlf 24/7. Er man på tlf 24/7, så er det gærent også😂

Ta det med ro. Send en ny melding i morgen. Blir for dumt å konfrontere med det 

Endret av gladjenta96
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Skal gi det til i morgen da å se om det kommer noe da. 

AnonymBruker
Skrevet

Det tar litt tid å svare alle damene som gresser.

Anonymkode: 881ae...222

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send en ny mld. Selv om det frister. Prøv å behold selvrespekten. Hvis han er keen så svarer han

Anonymkode: d0f16...1da

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten, har han en date i kveld og i natt, kan han jo ikke svare. 

Anonymkode: 881ae...222

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke sende noe mer. 

Kan jo være han er på date for det jeg vet...

Skrevet

Pleier han å gå tidlig til sengs? Om han er nattugle, kanskje du får svar snart? Ellers er jeg redd han ikke er superinteressert. Eller, det kommer an på hva du skrev. Var det noen spørsmål? Det kan jo være han tenker han kan svare deg i morgen... Hm... men hadde han vært veldig interessert hadde han nok svart deg allerede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var spm og om å gjerne treffes i løpet av helgen. Han pleier å være seint oppe. Snart gått 6 timer. Ikke noe positivt tegn. Frister å ikke møte han allikevel nå da. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var spm og om å gjerne treffes i løpet av helgen. Han pleier å være seint oppe. Snart gått 6 timer. Ikke noe positivt tegn. Frister å ikke møte han allikevel nå da. 

Ikke tenk det verste enda. Det kan være en god grunn og hvis han er på date med noen andre så er det bare sånn det er og ingenting du kan gjøre med det annet enn å håpe at han velger deg. 

Anonymkode: d4467...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seks timer og ingen svar? Han er ikke interessert.

Anonymkode: a1358...7eb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet. Hadde han vært seriøs hadde han gitt deg et svar. Den eneste akseptable unnskyldningen ville vært en krise, sykdom og lignende der han ikke kan eller kunne svart deg. Men selv da er det normalt å i det minste forklare hva som foregår om man er virkelig interessert. 

Spør deg om du hadde godtatt at du gjorde slikt mot de som er viktige for deg. Hold deg til det.

Anonymkode: b9d9e...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde dette tre helger siden med en jeg flørter med. Vi har begge livssituasjoner som gjør at vi ikke burde bli et par, men vi passer godt sammen og er tydelig tiltrukket av hverandre. Jeg er nok flinkere enn han til å skjule rundt andre hva jeg tenker, han sliter. Han lyser opp bare han ser meg, og av og til glemmer han seg og detter litt bort i å se på meg slik andre får det med seg. 

Men denne helgen jeg nevner da, så ble det stille. Ikke en snap, ikke et svar på mine snapper, ikke en telefon, ikke en sms, null nada. Han var i 40 årslag, jeg var på fest også. 

Jeg tenkte fuck it, ble helt stille på søndagen. Og på mandagen da vi møttes sa jeg det tydelig at slik oppførsel synes jeg er teit, å spille kostbar, eller hva det nå var det måtte han lengre ut på landet med. Jeg har skrevet boken, så dette opplegget funker ikke på meg i lengden. Jeg var ærlig om at det hadde ønsket effekt, jeg tenkte på han hele helgen, jeg savnet han og sjekket telefonen, men at jeg under ingen omstendigheter setter pris på å bli behandlet slik og ser meg heller om etter noen som vet bedre.

Etter dette har det ikke gått en eneste dag uten kontakt. Om han ikke svarer meg så bryr jeg meg ikke, for jeg vet han svarer på neste. Han tar også initiativ og sender, jeg føler ikke plikt til å svare, for han også vet hvor han har meg hen. Han ringer om morningen, eller i bilen på vei hjem fra jobb. Er han ute med kompiser eller andre så sender han snap på vei hjem. 

Anonymkode: 3fd33...6a4

• Liker 5
Skrevet

Kan være kjedelig når folk vil være mest opptatt med annet ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sendt noe i morgen dersom ikke hørt noe? Eller bare latt det gå da? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde ikke sendt noe i morgen. Da får han kjenne på det å ikke høre fra deg, og tenke seg om. Så hadde jeg sendt en ut på ettermiddagen på søndag, casual om hvordan helgen har vært. Om han vil er det fortsatt tid til å gå seg en tur eller dra på kino på kvelden, eller ta en kaffi...

Jeg kjenner fort når jeg ikke bryr meg, og da funker ikke stillhet. De gangen jeg er i vippesonen, så kan stillhet hjelpe, for da kjenner jeg på savn, eller når jeg er gira men prøver å ikke virke for på, da funker i allefall stillhet. 

Anonymkode: 3fd33...6a4

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du gjør som du vil, og ikke som andre hadde gjort?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...