Gå til innhold

Bh i stor størrelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går egentlig kun med sportsbh og syns ikke det er særlig fint under sommerkjolen, men sliter med å finne behagelig bh i stor størrelse. Bruker sikker 115C og skulle gjerne prøvd det i Oslo, eller så går norsk nettbutikk med grei returavtale fint.

noen tips? 🙁

Anonymkode: 175ec...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La Lina på St. hanshaugen. Genial butikk som hjelper deg med superfine bh'er  - men det er dyrt...   Men de er eksepsjonelt gode i den butikken så anbefaler den :)

Skrevet

LaLina er nedlagt :(

Skrevet

Change eller Ellos kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet

"Bruker sikkert" fungerer ikke når du skal handle bh på nett, du må måle deg og bestille det som faktisk er antatt rett størrelse. Ellos eller underverker kan du jo sjekke ut. 

Anonymkode: 3f790...633

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Amatariel skrev:

Change eller Ellos kanskje? 

Change går opp til 100 og ellos har veldig mye kjerringgreier men ser ut som det er eneste alternativ 😐

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Bruker sikkert" fungerer ikke når du skal handle bh på nett, du må måle deg og bestille det som faktisk er antatt rett størrelse. Ellos eller underverker kan du jo sjekke ut. 

Anonymkode: 3f790...633

så utrolig hyggelig du er i dag da? Stått opp med feil ben? Det er det tallet jeg har målt meg til i går, faktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du 115 rundt under puppene? For da kan du fint bruke 110. Jeg må bare spørre, hvor og hvordan målte du deg? 

Vil du ha med eller uten spile?

Anonymkode: bcd61...839

• Liker 2
Skrevet

På missmary.no går de opp til 120. 

• Liker 1
Skrevet

Se om du finner en ordentlig undertøysforretning. Det må da være flere enn den nå nedlagte i Oslo? Noe på Steen&Strøm fx?

Skrevet
3 timer siden, Kamelia83 skrev:

LaLina er nedlagt :(

😩

noe så tragisk!! Dette har jeg ikke fått med meg. Veldig synd!!  Hvor ellers går man for å finne god service og gode bh'er nå? Marinka er ikke det samme syns jeg..

Muligens Det lille under på Paleet her i Oslo, men sannelig ikke sikker 

Skrevet
På 8.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Jeg går egentlig kun med sportsbh og syns ikke det er særlig fint under sommerkjolen, men sliter med å finne behagelig bh i stor størrelse. Bruker sikker 115C og skulle gjerne prøvd det i Oslo, eller så går norsk nettbutikk med grei returavtale fint.

noen tips? 🙁

Jeg mener Kapphal har bh i større str. Forsøk der. 

Anonymkode: 5936a...7c2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener Kapphal har bh i større str. Forsøk der. 

Anonymkode: 5936a...7c2

De har ikke særlig store størrelser. 

Anonymkode: d016f...098

Skrevet

Jeg anbefaler Change. Trodde jeg brukte 85, men med hjelp ble jeg korrigert til 75, og bhen satt plutseøig mye bedre. Men selvsagt ikke gøy å gå dit dersom man trenger 115, og de bare går til 100 :klem: Jeg ville gått til Steen og Strøm.

Anonymkode: f95f4...8a3

Skrevet

Jeg kan og anbefale Change, jeg trodde jeg var 90 F men gikk til 80I så ikke umulig du kan finne noe der. :) 

Gå iallfall å få målt deg.

Skrevet

Anbefaler ikke Change, men mulig de er bedre andre steder enn de jeg har prøvd. Hold deg unna Change sitt eget merke hvertfall, de er ikke konstruert for bryster som trenger støtte (for smale bånd og stropper). Jeg liker Fantasie, og Change fører det merket, så gjerne prøv noen av dem. 

Men send en mail til Underverker.no! Har bestilt mye der, helt uproblematisk og ikke noe problem med returer :) Hvis du sliter med å finne behagelig BH ville jeg seriøst vurdert å gå ned 1-2 størrelser rundt, og minimum 2-3 størrelser opp i cup! Husk at stroppene skal ligge relativt løst på skuldrene, vekten av brystene skal tas i cup og bånd rundt :) Jeg fikk en aha-opplevelse og et nytt liv når jeg tilfeldigvis prøvde en bh jeg tok med i "feil" størrelse. 

Anonymkode: 7b015...bf9

Skrevet

De eneste som funker for meg som er 95F er Triumph sine. Change er håpløst for min kropp, det samme er miss mary. De har gode skulderstropper, men ellers er passformen grusom (for meg) 

Anonymkode: 90ac5...bdf

Skrevet

Tipper du skal ha mindre omkrets og større cup enn du tror. 

Jeg gikk også på LaLina, men sist jeg var der var det blitt en ballongbutikk 🤪. Gikk da på en butikk som heter Marinka i Bogstadveien. De hadde BH-merket jeg liker best (Prima Donna Deauville) og ser ut som samme type butikk som LaLina. Kjøpte bare det jeg skulle ha og tok ikke mål, men verdt et forsøk!

En god BH-modell i riktig str. er helt fantastisk! 

Anonymkode: 943e7...9bf

• Liker 3
Skrevet
På 8.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev:

noen tips? 🙁

Eneste stedet jeg finner store nok er på Ellos.no. Elsker de som har åpning foran, og krysser bak på ryggen,da skulderstroppene ellers ofte glir ned på meg. Bruker også bare bh uten spiler,alt annet gnager med så store bryster. 

Anonymkode: af4e0...d7f

Skrevet
On 8/10/2020 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Jeg anbefaler Change. Trodde jeg brukte 85, men med hjelp ble jeg korrigert til 75, og bhen satt plutseøig mye bedre. Men selvsagt ikke gøy å gå dit dersom man trenger 115, og de bare går til 100 :klem: Jeg ville gått til Steen og Strøm.

Anonymkode: f95f4...8a3

Change er horribel lite støtte i. Du får ryggplager og nakkesmerter.

det viktigste er rett BH. Ikke en som bare er stor nok

jeg bruker Marinka i Bigstadveien. Greit utvalg men ender alltid m Bella Donna (merke)

andre gode merker til større byster er Freia, enkelte BHer fra Triumph samt bravissimo

Anonymkode: 23f2f...b8d

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste stedet jeg finner store nok er på Ellos.no. Elsker de som har åpning foran, og krysser bak på ryggen,da skulderstroppene ellers ofte glir ned på meg. Bruker også bare bh uten spiler,alt annet gnager med så store bryster. 

Anonymkode: af4e0...d7f

Artig at vi er så forskjellige :) Jeg bruker 65-75 G-L avhengig av merke og om jeg er gravid/ammer eller ikke, har hengende tunge bryst, og jeg kan overhodet ikke gå uten spiler. Det er rett og slett forferdelig ubehagelig. Det aller beste for meg er ganske stramt rundt og stooor cup som brystene kan hvile godt nedi. Ingenting som gnager, ingenting som henger, ikke noe fukt eller slenging! Selv sportsbher blir ubehagelig for meg. Har du tips til noen gode spileløse?

Anonymkode: 7b015...bf9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...