AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Jeg har nylig sagt opp jobben, etter å ha tenkt i åresvis at jeg ikke orker mer. Men nå føler jeg på angeren.... jeg ble erstattet av en ny person ganske raskt sim er minst like flink som meg og lang erfaring. Jeg kjenner at jeg ikke liker det, at jeg kanskje er litt sjalu på denne personen:( at jeg skulle være så enkel å erstatte. Anonymkode: d5707...7b2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Man er aldri uerstattelig i arbeidslivet. Tenk, du kom deg bort fra en utrivelig arbeidsplass. Flott for deg, livet er kort! Gi det litt tid, så er angeren som blåst bort. 😊 Anonymkode: 6d194...377 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Åh, den følelsen. Jeg jobbet en gang i et mindre privat firma. Der var det en daglig leder, en driftssjef, meg «på kontoret» og rundt 40 arbeidere. Jeg fakturerte, kjørte lønn, laget budsjett, arkiverte, sørget for at vi fulgte forskjellige regelverk, dokumenterte, fulgte opp kunder og ansatte og hadde mye ansvar. Etter nesten ti år sa jeg opp i sinne en vakker torsdag. Kort tid etter ble stillingen min utlyst, da med fancypants tittel og mye høyere lønn enn jeg hadde hatt, og samme arbeidsoppgaver. Jeg ble også sint, og sjalu. Den nye jobben min var dårligere betalt, men i et gigantisk firma. Da nærmet jeg meg tredve og var ikke så naiv lengere. Jeg jobbet målrettet mot å få bedre lønn og brukte bare et år på å få samme lønn som jeg hadde hatt. Etter tre år hadde jeg samme lønn som etterfølgeren min i gammelklubben. Hun sluttet ganske fort og siden har ingen blitt der særlig lenge. Glad jeg sluttet nå. Anonymkode: 16349...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå