AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Har en baby som straks er 9 mnd. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke slutte å tenke på og bli gravid igjen. Fantaserer om å ta på gravid klær og ha struttende mage, om ultralyd og innkjøp osv. Skjønner ikke hvorfor dette kverner sånn i hodet😩 Har jo såvidt kommet meg etter forrige svangerskap og har en liten baby. Hvorfor driver jeg og tenker så mye på en ny graviditet😫 Skal jo ikke bli gravid igjen heller før babyen er et par år, hvis jeg i det hele tatt er så heldig å kunne bli gravid igjen. Andre som har det slik? Går det over? Anonymkode: 715f0...cf6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Har det akkurat likt og jeg har en baby på 4 mnd. Det er så mange rundt meg som er gravide nå og jeg er så misunnelig! Savner graviditeten selv om de siste mnd var kjempetøffe. Savner spenningen, magen og sparkene 🥺 Anonymkode: 63088...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det akkurat likt og jeg har en baby på 4 mnd. Det er så mange rundt meg som er gravide nå og jeg er så misunnelig! Savner graviditeten selv om de siste mnd var kjempetøffe. Savner spenningen, magen og sparkene 🥺 Anonymkode: 63088...ef2 Så godt å høre at det er flere😊 Ja, det er nok akkurat det samme for meg. Blir faktisk misunnelig på andre bekjente som er gravide og føler jeg bare så gjerne vil bli gravid igjen selv også. Føler meg så smålig som kjenner misunnelse på andre når jeg selv har en baby, men kan ikke noe for det😖 Savner når liksom den oppmerksomheten og spenningen rundt hele graviditeten. Kan jo ikke si jeg drømmer om en ny periode med renselse, spedbarnstid, for ikke å snakke om fødsel.. Anonymkode: 715f0...cf6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Jeg har det ganske likt! Baby er bare 3 måneder. Jeg hadde et svangerskap fra helvete med store plager fra uke 6 og frem til fødsel. En komplisert og traumatisk fødsel som gjorde at det tok tid for meg og komme meg etter fødsel. Jeg hatet og være gravid der og da fordi jeg følte meg nesten invalidisert, klarte ikke gjøre helt normale, hverdagslige ting som og støvsuge feks. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har disse tankene! En del av meg savner magen og sparkene noe voldsomt. Det er helt merkelig og jeg har ikke turt og si det til noen 🙈 Anonymkode: de399...ac1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det ganske likt! Baby er bare 3 måneder. Jeg hadde et svangerskap fra helvete med store plager fra uke 6 og frem til fødsel. En komplisert og traumatisk fødsel som gjorde at det tok tid for meg og komme meg etter fødsel. Jeg hatet og være gravid der og da fordi jeg følte meg nesten invalidisert, klarte ikke gjøre helt normale, hverdagslige ting som og støvsuge feks. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har disse tankene! En del av meg savner magen og sparkene noe voldsomt. Det er helt merkelig og jeg har ikke turt og si det til noen 🙈 Anonymkode: de399...ac1 Føler det som deg. Skjønner ikke hvor disse tankene kommer fra og tør ikke dele med bekjente. Kanskje går det over etter hvert. Håper det Anonymkode: 715f0...cf6
Nesly Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 9 mnd😊 Er 18 mnd mellom barna. De er nå 12 og 13 og har så mye glede av hverandre. Kjør på! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå