AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #21 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg har gått ned 35 kilo og føler meg like stor som før 🙈 For meg er det vel noe psykisk som ikke er som det skal være. Problemet er kanskje at du er ganske lav og har 10 kilo igjen, og ekstra vekt vises godt på litt lavere mennesker. Det vises nok bedre når du går ned resten. Så flink du har vært da 😀 Anonymkode: 6b31c...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. august 2020 #22 Del Skrevet 8. august 2020 Har gått ned 30 kilo og ser nesten ikke forskjell selv 🙃 synes fortsatt jeg er feit. Er dog ikke enorm forskjell på meg når jeg veier 84 og 71 kilo for eksempel, så mtp høyden din så må du sikkert litt til for å virkelig se slank ut. Er kanskje der det ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #23 Del Skrevet 17. august 2020 Dette er interessant generelt sett syns jeg. Jeg "slanket meg" (vel, jeg trente masse etc, selv om jeg aldri var overvektig) før vi skulle på bryllupsreise. Så mye at jeg rett og slett (BMI-messig) kom ned i undervektig. Og allikevel så jeg ikke slank ut slik jeg hadde håpet. Magen, rumpa, lårene...de var seg selv de. Det eneste var at ribbeina ble fremtredende, kragebeina veldig veldig synlige, og også ryggraden. Jeg ble jo FOR TYNN, men ikke sjans om kroppen endret fasong liksom. Når jeg tenker tilbake (dette er noen år siden) så skjønner jeg at min kropp er jo min kropp. Det bilde jeg har i hodet mitt er det fysisk umulig å nå, for min kropp er ikke slik. Og det er nok greit å akseptere jo før jo heller. Så TS: det er liksom ikke slik at å gå ned i vekt nødvendigvis endrer kroppsfasongen din. Antagelig ikke. Men det reduserer jo fettlagrene, så målet bør være en sunn kropp med en passende vekt - ikke at kroppen skal se annerledes ut. For ikke sikkert den gjør det altså. Det kan være det bare blir litt mindre av den samme kroppen Anonymkode: 916c5...ec1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 17. august 2020 #24 Del Skrevet 17. august 2020 Ofte så må du ned en del før du merker forskjell. Jeg personlig merker ikke stor forskjell på meg selv med mindre det er snakk om 10 kg +. Tenker også at i og med at du har gått ned veldig sakte (ikke noe negativt med det! slow and steady wins the race) så har du nok blitt vandt med kroppen mens den har endret seg, men sammenligner du bilder vil du nok se noen forskjeller. Det kan også hjelpe å trene litt styrke og kanskje øke proteininntaket om det er lavt. Muskler bidrar til å gi kroppen mer definisjon, og vil forhindre at du ser "skinny fat" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå