AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Hvor mye bruker folk egentlig å pynte seg til navnefest, er det like pynta som konfirmasjon, eller litt mer avslappet? Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for bluse og skjørt i nøytrale farger, eller en mer pynta kjole med litt mer farger.. Anonymkode: 25fdc...226
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Jeg hadde bunad Anonymkode: d5268...7d6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Nøytralt er fint:) Anonymkode: 8afb2...f30
Daria Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 I navnefesten til niesen min stilte gjestene i alt fra jeans til bunad (man kunne langt på vei se hvilken del av familien gjestene var fra basert på antrekk, så det er åpenbart mange forskjellige tradisjoner... ).
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 Like pynta som konfirmasjon. I mine barns navnefest ville jeg bruke bunad, men det utgikk pga amming. Det ble pen ammekjole i stedet. Anonymkode: f2a59...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå