AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Over hvordan hun behandlet eller ikke behandlet deg, ting hun sa eller ikke, osv? Hva gjør du i såfall med det? Anonymkode: 01246...7cd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Ja, av og til skuffer sosiale møter litt. Prøver å ikke tenke på det, kan være annerledes neste gang. Anonymkode: 2e484...b62 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Ja, men som regel er det over meg selv:( Anonymkode: 957f5...da1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Svært sjeldent ettersom jeg er veldig heldig med venninnene mine. Det hender jeg lurer litt på hva jeg selv har sagt noen ganger.. Anonymkode: 121f5...538
Rant Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Nei. Mine bestevenner er det av en grunn, og de har vært det i flere ti år. Ikke alle. Men det sier litt. Om du føler venninnen din behandler deg dårlig så må du stå opp for deg selv. Men er hun direkte, sier noe som kan være sårende, men som er sant, så er det bare for å støtte deg. Hun har tillit til deg, og stoler på at hun kan fortelle deg akkurat hva hun mener.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Blir veldig sjeldent skuffet over besøk, men det hender at det er noen fester som ikke blir like morsomme som jeg hadde håpet Anonymkode: de3c2...9d6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Nei, de gir meg alltid bare energi og glede. Men jeg er nok litt sær og holder meg til noen få jeg trives med. Livet er travelt og jeg tilbringer heller mer tid med dem. Anonymkode: e445f...8a0
Gjest TheCatLady Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Ja, noen ganger kan det jo det. Det kan være at kommunikasjonen ikke er særlig god eller at man ikke forstår hverandre like godt. For eksempel er det ikke så gøy å dele noe for så å oppleve at man ikke blir forstått, men sosiale ting med venninner synes jeg kan være litt komplisert noen ganger. Opplever noen ganger at jeg må være litt forsiktig med hva jeg sier for å ikke såre, men kan være at det er en venninne som tar ting i verste mening. Kanskje jeg heller ikke har funnet noen jeg virkelig klikker med, men det synes jeg også er vanskelig å finne.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Ja. Eller ikke nødvendigvis besøk, men treff ute også. Ei venninne har blitt fæl med å sitte på mobilen. Det har blitt så ille at jeg unnskylder meg med en annen avtale og må gå. Jeg har sagt ifra til henne tidligere om det med mobilen, men hun har ikke endret seg. Nå har jeg sluttet å ta kontakt. Hvorfor vil hun treffe meg når hun ikke er mentalt til stede uansett? Det gidder jeg ikke. Jeg har også noen ganger blitt skuffet over venninner som absolutt skal være med på fest, f.eks, men som egentlig ikke er i feststemning. De drar ned hele kvelden. Anonymkode: 490fc...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå