AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Er bare litt nysgjerrig på deres erfaringer. Når jeg skulle gifte meg selv brukte jeg uendelig mange timer på å finne en brudekjole som var moteriktig og ikke kostet 30 000,- Hvilke ting savner dere? Er forlover for en venninne nå og syntes det er så mye dårlig utvalg av dekorasjon og overkommelig brude ting... Noen innspill? Eventuelt forslag til fine brudekjoler? Anonymkode: 0b898...abd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Skrevet 8. august 2020 Vanskelig å sette samnen ting slik at de matcha. Ha en rød tråd i hele bryllupet. Bestemte meg for farger (lila hvit og grønn + natur, som treskiver påbord og kongler som bordkortholder) brukte en del ebay. Fikk både bra kjøp og dårlige. Anonymkode: 29b0a...6fe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Skrevet 8. august 2020 Syntes det var lett å finne kjole og sko, men vanskelig å finne noe å ha over kjolen når det var kaldt. Min mor strikket en genser til meg til slutt. Burde være lettere å få tak i noe fint heklet eller strikket til å ha over. Ville ikke ha bolero. Eller så var jeg kanskje dårlig på å lete 😂 Syntes også det var litt styr å finne helt enkle bordkort, fant bare doble. Også skulle det gjerne fantes mer norske butikker som solgte ferdig "dill og dall" til bryllupsfest - fotovegg, skilt, pynt, osv. Anonymkode: 6234e...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå