Thea Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 Hva ligger prisen på hos SATS??? Jeg har ikke hatt de store treningsmulighetene der jeg kommer fra, så dette hadde vært interessant å forsøke. NÅ skulle mamma hørt meg Er ikke av de mest sprekeste at det gjør noe Kjøper du kort for mnd til mnd eller på årsbasis. Hva om jeg bare vil forsøke meg frem et par ganger, hvordan fungerer det?? Masse spørsmål nå, men hadde satt stor pris på om noen kunne tenke seg å svare
Carine Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Hei Thea! Det vanligste på SATS er å kjøpe medlemsskap med autotrekk fra konto en gang i måneden. Tror prisen ligger på rundt 430 kroner i måneden? Ellers kan du ta drop-in timer dersom du har lyst til å prøve deg litt fram før du tegner medlemsskap. Ser at du er fra Drammen, så jeg foreslår at du tar en telefon dit for å forhøre deg om prisene (tlf xxxxxxx). Der har de full oversikt 8) Lykke til; kanskje vi sees der en dag?? Klem fra Carine Tlfnr. slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
Tullerusk Skrevet 18. september 2002 #3 Skrevet 18. september 2002 Du kan også få en gratis prøvetime, så ser du om dette er noe for deg. PS: ikke start for hardt da... :blunke:
Henna Skrevet 18. september 2002 #4 Skrevet 18. september 2002 320,- for student, 370,- ellers. Pr. måned. Trives kjempegodt på SATS.Men synes det er noe dritt at en blir bundet i 12 mnd. Lykke til med treninga :blunke:
Thea Skrevet 18. september 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2002 Tusen takk for svar. Synes ikke den prisen var så ille jeg, forutsett at man benytter seg av tilbudet.Litt dritt er det jo at man binder seg for 12 mnd da for Thea er jo såååå flink til å gjennomføre ting hun starter på atte
Gjest Duchess Skrevet 19. september 2002 #6 Skrevet 19. september 2002 Betaler 389,- Men bruker jeg det? :oops: .....hum...
Thea Skrevet 19. september 2002 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2002 Til Duch........................
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå