Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, det er egentlig ikke en tøff drakt jeg er ute etter. Jeg vil ha en litt fin, klassisk en, men liker det lille ekstra som gjør at man skiller seg litt ut.

Er det noen som kan tipse meg om steder?

Tiger har fine drakter, Sand også. (Og Kenzo men det har jeg ikke råd til...)

Men jeg er ikke på lavbudsjett fordi jeg har tenkt å kjøpe en jeg kan ha en stund.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Skal du ha skjørt eller bukse?

Hvis du skal ha noe klassisk, bør det vel være i svart, brunt, el? Jeg kjøpte akkurat en stilig linbukse fra Bruuns Bazar, beige med litt sølvstriper i stoffet. Den satt som et skudd, og var i klassisk dressbuksefasong med lavt liv og vide bein. Det fantes også jakke til, men der turde jeg ikke sjekke prisen (buksa kostet 1300).

Ellers liker jeg Mexx, men det er kanskje litt kjedelig?

Skrevet

Sjekk Mango, spesielt den i Vika. VELDIG mye på VELDIG bra salg der, og de har hengt opp alle matchende jakker og skjørt / bukser. Var innom der før i dag, og det klødde litt i MasterCardet. Der får du ting som er pent til grei pris, så kan du heller spare opp penger til noe enda bedre etterhvert.

Catzy

Skrevet

Takk for gode tips!

Mexx hadde noen fine brune drakter tidligere, men det er sikkert lurt å vente til høstklærne kommer.

Vil nok ha skjørt, men gjerne bukse i samme også. Bruuns har ofte ting som er litt tøffere i stilen, så kanskje jeg kjøper to... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...