Gå til innhold

Hvilken iPhone er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å gå over til iPhone da jeg vil ha noe nytt. Hvilken synes du er best til under 9000 kr?

Anonymkode: 698d5...5d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du bruke den til? 

Anonymkode: fe1f3...f44

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skal du bruke den til? 

Anonymkode: fe1f3...f44

Bare vanlig hverdagsbruk, Instagram, snapchat osvosv, helst en med godt kamera da jeg er glad i å ta bilder

AnonymBruker
Skrevet

Og god batteritid! 

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 11 har godt kamera, XS har vel hakket bedre skjerm men er igjen en eldre modell. Ikke at jeg tror du vil merke noen forskjell. Begge har bra batteritid, men iPhone 11 pro har nok best men koster over 9000,-.

Den nye SE-en er også et godt kjøp, men ikke like god batteritid som de andre. Jeg tror at 11 er den med best batteritid, men om det er merkbart mot XS er jeg ikke sikker på.

SE har ett kamera med vidvinkel

XS har to kamera med vidvinkel og tele

11 har to kamera med ultravidvinkel og vidvinkel, med Nattmodus

SE har touchID, XS og 11 har FaceId. 

Ellers står det masse info som for Hvermansen er like lett å forstå seg på som kinesisk. Alle tre fungerer helt sikkert utmerket til ditt bruk, men det kommer an på hvor godt kamera du vil ha eller hvor lang batteritid og selvsagt ditt bruksmønster.

For tiden har jeg en iPhone 11, som jeg er storfornøyd med. Jeg lader vanligvis annenhver dag, den er rask, fungerer sømløst, tar knallgode bilder og jeg digger nattmodusen på den selv om den ikke blir ofte brukt. Gikk fra iPhone 7, som jeg også var veldig fornøyd med og kunne beholdt lenge men jeg ville ha nyere mobil. Har hatt mange android-mobiler tidligere og hadde aldri trodd jeg ville bytte, men nå går jeg ikke tilbake.

Lykke til, håper du finner ut av det og blir fornøyd med valget!

Anonymkode: a0113...780

Skrevet

Jeg gikk for den nye SE, 64Gb. Kostet ca. 5500,- tror jeg. Er superfornøyd med den, ser ingen grunn til å betale mer. Fin størrelse også. Har ingen problemer med batterilevetid, lader den uansett over natten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...