Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hele mitt liv alltid vært renslig og er fremdeles renslig!

Jeg dusjer og tar vare på meg selv! På slutten av dagen når jeg går på do for å tisse, kjenner jeg at det lukter veldig «vagina» av vagina. Har spurt meg selv om det bare er den forsterkede luktesansen min, eller om det faktisk er hormonelle forandringer? Jeg har ingen antydning til sopp, og har hatt sopp 2-3 ganger før i livet og ikke opplevd denne odøren.

Det lukter ingenting annet enn slik en vagina kan lukte, men bare langt sterkere! Dusjer meg hver kveld nå i frykt for at samboer skal kjenne dette! Jeg er også litt usikker på om det er urinet som lukter eller selve vagina!

Noen andre som har opplevd dette?

Tror aldri jeg har sagt eller skrevet ordet vagina så mange ganger på en gang før lol!

Anonymkode: dad13...676

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme og spurte mannen om han var enig. Han mente at det ikke var noen forskjell (og han er en særdeles ærlig type som ville sagt det hvis han merket forskjell 😂), så da slo jeg meg til ro med at det bare var forsterket luktesans. 

Anonymkode: 4efab...d5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet heller ikke hva det er, men det lukter mer hos meg også. Jeg har ikke sopp, UV etc, og har egentlig ganske lite utflod også. Jeg har tenkt at det kanskje er fordi jeg tisser så mye nå som gravid? Flere dråper treffer jo huden/vagina når man tisser, og kun tørking er jo egentlig ikke tilstrekkelig til å få bort alt av lukt. Det er bare min teori, da.

Anonymkode: 6d305...5e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme og spurte mannen om han var enig. Han mente at det ikke var noen forskjell (og han er en særdeles ærlig type som ville sagt det hvis han merket forskjell 😂), så da slo jeg meg til ro med at det bare var forsterket luktesans. 

Anonymkode: 4efab...d5a

Ja sant! Jeg har nok en mann som ville skånet meg for sannheten 😛 så tør ikke spørre han!
Jeg har også en teori om luktesansen som er forsterket!

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet heller ikke hva det er, men det lukter mer hos meg også. Jeg har ikke sopp, UV etc, og har egentlig ganske lite utflod også. Jeg har tenkt at det kanskje er fordi jeg tisser så mye nå som gravid? Flere dråper treffer jo huden/vagina når man tisser, og kun tørking er jo egentlig ikke tilstrekkelig til å få bort alt av lukt. Det er bare min teori, da.

Anonymkode: 6d305...5e5

Samme her! Ikke sopp, ikke UVI og lite utflod! 

Den teorien du kom med der er faktisk ikke så dum! I fare for å høres ekkel ut, så kjenner jeg dette KUN når jeg sitter på do! Og jeg måtte nesten teste nå, ved å berøre vagina, for så å lukte på hånden (meget ekkelt, men hva gjør man ikke for å finne ut av dette?), og hånden lukter ikke! Så det kommer altså kanskje fra urinen! Et steg nærmere årsak iallfall! Kanskje det er urinet som lukter rett og slett?

Anonymkode: dad13...676

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er andregangs gravid, og merket umiddelbart etter positiv test en ny og ubehagelig lukt. Testet så positivt på GBS ved urinprøve i uke 12. Det er vist helt normalt at utfloden endrer lukt når man har dette. 

Anonymkode: 40ea5...89b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er andregangs gravid, og merket umiddelbart etter positiv test en ny og ubehagelig lukt. Testet så positivt på GBS ved urinprøve i uke 12. Det er vist helt normalt at utfloden endrer lukt når man har dette. 

Anonymkode: 40ea5...89b

Er dette noe de tester etter hver gang eller må man be om det? 

Anonymkode: 672a9...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme. For meg var det urin-lukt som var ubehagelig. Merket det godt på jobb med både mannlige og kvinnelige pasienter også. 

Anonymkode: a01c4...660

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...