AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 28 år. Ferdig med bachelorgrad, men skal ta et årsstudium dette året. Jeg kjenner allerede en del i byen, men kunne godt tenkt meg å bli kjent med flere. Men jeg er redd for at jeg er mye eldre enn alle andre, dessuten skal jeg jobbe 4 av dagene neste uke, så da får jeg jo uansett ikke blitt med, eventuelt ikke før seint på kvelden. Ville dere deltatt? Har deltatt på 2 fadderuker tidligere, men da var jeg jo litt yngre, pluss at det var i forkant av et bachelor-studie. Vet foreløpig ikke hvordan programmet på fadderuka ser ut i år. Anonymkode: dbe24...c43
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Jeg startet på nytt studiested som 28 åring. Gadd ikke være med på fadderuka. Har funnet mine folk uansett, er ikke avhengig av å ha en flokk med venner 😛 Anonymkode: 55b3c...3a3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 28 år. Ferdig med bachelorgrad, men skal ta et årsstudium dette året. Jeg kjenner allerede en del i byen, men kunne godt tenkt meg å bli kjent med flere. Men jeg er redd for at jeg er mye eldre enn alle andre, dessuten skal jeg jobbe 4 av dagene neste uke, så da får jeg jo uansett ikke blitt med, eventuelt ikke før seint på kvelden. Ville dere deltatt? Har deltatt på 2 fadderuker tidligere, men da var jeg jo litt yngre, pluss at det var i forkant av et bachelor-studie. Vet foreløpig ikke hvordan programmet på fadderuka ser ut i år. Anonymkode: dbe24...c43 Jeg hadde ikke vært med på fadderuka. Du er tross alt 10 år eldre enn ungene fra VGS. Anonymkode: 80d99...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Jeg ville ha vært med 1 dag eller 2. Alltid greit å bli kjent med nye folk, spesielt de du skal studere med Anonymkode: 53df9...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå