AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Ser du på barnehagen som et sted der ungen må være, eller tenker du barnehagen som et bra og morro sted, og at ungen har det supert? Anonymkode: e261a...b90
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Det avhenger av de voksne som jobber i den spesifikke barnehagen. Anonymkode: 711c9...a33 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Nesten utelukkende positivt! Anonymkode: 01747...b7c 3
Gjest Albbas Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 Positivt. De som jobber der er jo blant de viktigste menneskene i mitt barns liv. ❤️ Setter enormt pris på jobben de gjør!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 Positivt. Alle barn har godt av å være sammen med andre barn. Anonymkode: a8a88...d14 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 Positivt. Det er mye god læring i å gå i barnehage og god sosial trening. Begge mine har trivdes godt i barnehagen. Anonymkode: 46fa2...a72 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 Positivt fra 2+ år, gitt at de som jobber der er flinke og barnet trives såklart. Anonymkode: a8933...892 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 Positivt. 1-åringen min stortrives, føler meg 100% trygg på at hun har det fint hver dag. Jeg får innimellom dårlig samvittighet når hun er der i 8 timer, men har ikke så mye annet valg, så da r det en god trøst å vite at hun trives og har det fint der hun er Anonymkode: a52cc...867 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #11 Skrevet 7. august 2020 Det kommer ann på de voksne som jobber der. På småbarnavdelingen så likte sønnen min seg veldig godt,å de ansatte var engasjerte,omsorgsfulle og så barnets behov. Der tenker jeg at sønnen min hadde det veldig bra og leverte han med god samvitighet. Men når han begynte på storbarnsavdelingen så begynte marerittet. Han var så utrygg i barnehagen at han i mange månender ikke snakket i det hele tatt i barnehagen. Hver dag klamret han seg fast til meg å hylskreik hysterisk med levering. Når jeg skulle hente han så løper han mot meg å sier han vil hjem. Han utagerte også ekstremt i de årene han gikk der. Så barnehagen ble noe veldig negativt å jeg hadde så dårlig samvitighet for levere han der,men måtte det pga jobb. Anonymkode: dfd99...89f 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 Kommer an på alderen til barnet, hvor mange timer per dag det er der, og hvordan barnehagen og de ansatte der er. De fleste barn er i barnehager i mange flere timer enn det som hadde vært optimalt for barnet. 3-5, max 6 timer ville kunnet være for barnet. Anonymkode: 8ae4b...b79
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #13 Skrevet 7. august 2020 Det kommer veldig an på, slik som det er nå for oss, er det positivt. De voksne virker veldig flinke, barnet mitt er alltid i godt humør når hun blir hentet, mange gode tilbakemeldinger, samtidig som at hun har korte dager. Anonymkode: 4f35a...52b 1
Gjest DislayName Skrevet 7. august 2020 #14 Skrevet 7. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kommer ann på de voksne som jobber der. På småbarnavdelingen så likte sønnen min seg veldig godt,å de ansatte var engasjerte,omsorgsfulle og så barnets behov. Der tenker jeg at sønnen min hadde det veldig bra og leverte han med god samvitighet. Men når han begynte på storbarnsavdelingen så begynte marerittet. Han var så utrygg i barnehagen at han i mange månender ikke snakket i det hele tatt i barnehagen. Hver dag klamret han seg fast til meg å hylskreik hysterisk med levering. Når jeg skulle hente han så løper han mot meg å sier han vil hjem. Han utagerte også ekstremt i de årene han gikk der. Så barnehagen ble noe veldig negativt å jeg hadde så dårlig samvitighet for levere han der,men måtte det pga jobb. Anonymkode: dfd99...89f Hvorfor byttet du ikke?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #15 Skrevet 7. august 2020 3 minutter siden, DislayName skrev: Hvorfor byttet du ikke? Sant. Aldri om jeg hadde hatt barnet mitt i en slik barnhage. Anonymkode: a9d85...740
Heisenberg Skrevet 7. august 2020 #16 Skrevet 7. august 2020 Jeg er i utgangspunktet positiv til barnehage etter en viss alder. Men en barnehage er en arbeidsplass og der kan det være ukultur som gjør barnehagen til noe negativt. Så en barnehage er ikke lik den andre. Jeg har stort sett positive erfaringer (har 5 barn med stort aldersspenn så det har blitt noen barnehager pga flytting i løpet av årene) men har også hatt barn i en barnehage som var en veldig negativ opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #17 Skrevet 7. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på alderen til barnet, hvor mange timer per dag det er der, og hvordan barnehagen og de ansatte der er. De fleste barn er i barnehager i mange flere timer enn det som hadde vært optimalt for barnet. 3-5, max 6 timer ville kunnet være for barnet. Anonymkode: 8ae4b...b79 Hvordan vet du det med antall timer? Anonymkode: a8a88...d14
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #18 Skrevet 7. august 2020 Avhengig av ungen og barnehagen. Sønnen min på litt over tre, ville ikke tilbake til barnehagen etter ferien, og jeg hadde så vondt i magen nå på mandag. I kveld derimot er han kjempe sinnt for at han ikke skal i barnehagen i morgen, han vil fortsette på bil-leken med kompisen og se om malingen er tørket slik at han kan ta med bildet sitt hjem. Datteren min er mer barnehage jente enn ham, hennes favorittdag i ferien var de første dagene av ferien og deretter gjensynsgleden av å se alle i barnehagen igjen. Hun protesterte aldri på å gå i barnehagen, og var hun syk ble hun sinnt for hun var redd for å gå glipp av noe. Så for henne var barnehagen definitivt et gode, for ham litt både og. Anonymkode: c477c...852
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #19 Skrevet 7. august 2020 14 minutter siden, DislayName skrev: Hvorfor byttet du ikke? Det er ikke alltid det er så lett å bytte. Anonymkode: 711c9...a33
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #20 Skrevet 7. august 2020 Begge deler. Jeg tenker ikke at det beste for barnet er å være borte fra foreldrene i 6+ timer fem dager i uka. Jeg tenker 1-4 timer hadde vært svært positivt! Anonymkode: 1a29a...c8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå