AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Husker fra da jeg var liten av jeg fikk en poste med godteri hver lørdag. De kom i en ferdig pose. Barne-TV godt eller noe sånt het det tror jeg 😂 selger de ikke sånt lenger?😩 Anonymkode: abe4d...e1f
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Nei, er vel rundt 25 år siden jeg så slike poser sist.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Husker det jeg og, nå fikk jeg lyst på Anonymkode: d8531...c48
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 De posene var jo helt super! Skjønner ikke hvorfor det ikke er noe sånt nå😅 ts Anonymkode: abe4d...e1f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De posene var jo helt super! Skjønner ikke hvorfor det ikke er noe sånt nå😅 ts Anonymkode: abe4d...e1f Pga å ikke oppfordre folk til å bli enda tykkere. Anonymkode: 54c70...dec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pga å ikke oppfordre folk til å bli enda tykkere. Anonymkode: 54c70...dec Men å selge flere kg med løsvekt snop i en boks er ok? Anonymkode: abe4d...e1f 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker fra da jeg var liten av jeg fikk en poste med godteri hver lørdag. De kom i en ferdig pose. Barne-TV godt eller noe sånt het det tror jeg 😂 selger de ikke sånt lenger?😩 Anonymkode: abe4d...e1f Nei.Desverre. Men håper de får det igjen.Var så gøy 😁 Anonymkode: 93c01...ecb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 Kan ikke noen sende inn en mail til Brynhild eller hvem det enn var som produserte det. Si at vi vil ha posene tilbake til barna våre! Anonymkode: f65ac...de4
Gjest loveli Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 Tror det har noe med pris å gjøre. Det ble dyrt, husker det var derfor barna i gata der jeg vokste opp slutta å kjøoe de. Dessverre! Husker også at det var så koselig og gøy å få. 😄 men nå får man jo tak i veldig mye rart i løsvekt og små forpakninger da, så kanskje det ikke er marked for sånt? Malaco selger jo sånne julestrømper rundt juletider. Dessverre er det sinnsykt mange sånn poser igjen etter jula og de blir alltid solgt til 50%. Selv da er det ofte det siste som blir solgt etter Nidar marsipan og diverse andre ting. Hvertfall her jeg bor. Men koselig er det! Absolutt!
Tvist Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 Er ikke bra for miljøet, i de posene var det vel like mye plast som snop.
Millimani Skrevet 7. august 2020 #11 Skrevet 7. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke noen sende inn en mail til Brynhild eller hvem det enn var som produserte det. Si at vi vil ha posene tilbake til barna våre! Anonymkode: f65ac...de4 Da bør vi heller ha underskriftskampanje på det først. Det er bedre enn en "liten" mail. Men tvilsomt at det går i retning at den kommer tilbake. Tidene forandrer seg. I dag har både Brynhild og x antall andre godteri-produsenter noe helt annet å by på. Det er helt naturlig. Selv savner jeg Matador mix, topstar mix, og Vill bær. Dette er noe som forsvant fra butikkhyllene bare for et par år siden. Matador min og topstar mix får man tak i i større bokser eller poser på Europris, eller hos leverandøren, men dog. For å gå lengre tilbake i tid er det andre godterier jeg savner, men det er helt naturlig at alt skiftes ut, litt og litt. Riegel, Hasla, krutt-tyggis, rusten spiker, stjernepose og Disney-sjokolade. For eksempel. Noe forsvinner for en stund, noe for alltid. Nytt kommer til. Sånn vil det alltid være
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, Millimani skrev: Da bør vi heller ha underskriftskampanje på det først. Det er bedre enn en "liten" mail. Men tvilsomt at det går i retning at den kommer tilbake. Tidene forandrer seg. I dag har både Brynhild og x antall andre godteri-produsenter noe helt annet å by på. Det er helt naturlig. Selv savner jeg Matador mix, topstar mix, og Vill bær. Dette er noe som forsvant fra butikkhyllene bare for et par år siden. Matador min og topstar mix får man tak i i større bokser eller poser på Europris, eller hos leverandøren, men dog. For å gå lengre tilbake i tid er det andre godterier jeg savner, men det er helt naturlig at alt skiftes ut, litt og litt. Riegel, Hasla, krutt-tyggis, rusten spiker, stjernepose og Disney-sjokolade. For eksempel. Noe forsvinner for en stund, noe for alltid. Nytt kommer til. Sånn vil det alltid være Disney-sjokoladen 😍 Skikkelig savn altså! Anonymkode: 5aa12...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå