AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Hvilken jobb og utdanning har folk her? Ser så mange anonyme etter å ha kverulert ekstremt usaklig påberoper seg 10 års utdanning og langt lenger ansiennitet. Stemmer virkelig dette, har så høyt utdannede mennesker behov for å sitte på et forum å leke bedrevitere? Eller er det kun et kort folk bruker for å fremstå smart? Anonymkode: e6c85...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Nettopp ferdig med bachelor, master neste woo Anonymkode: b2567...313
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Lurer litt på det samme også. Vært på KG lenge og ser folk som kommenterer de er lege og piloter osv. Kan ikke tenke meg at det sitter slike folk på et forum å spytter ut dritt. Anonymkode: 137c0...471
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Tannlege, vært det i nesten 10år. Er på forumet for å lufte hodet og bli underholdt. Spør av og til om ting jeg lurer på. Henger mye på kosthold. Anonymkode: ad569...659 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer litt på det samme også. Vært på KG lenge og ser folk som kommenterer de er lege og piloter osv. Kan ikke tenke meg at det sitter slike folk på et forum å spytter ut dritt. Anonymkode: 137c0...471 Nei, stusser på det selv.. ikke at ingen med høy utdanning er her, for det er per def. Jeg, men hvis man er høyt utdannet, lege, avdelingsleder osv. Skulle man tro de hadde mer mellom ørene enn at de sitter her å regelrett henger ut andre. Ser dette særlig i diskusjonene som omhandler sykepleiere som stadig dukker opp. Anonymkode: e6c85...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tannlege, vært det i nesten 10år. Er på forumet for å lufte hodet og bli underholdt. Spør av og til om ting jeg lurer på. Henger mye på kosthold. Anonymkode: ad569...659 Da går jeg ut i fra at du ikke er en av dem som hetser. Anonymkode: e6c85...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da går jeg ut i fra at du ikke er en av dem som hetser. Anonymkode: e6c85...2c1 Har egentlig ikke sett så mye hetsing her inne jeg.. Noe er jo opplagt trolling, men det er jo lett å gjennomskue, og av og til litt underholdende å følge med på syns jeg da. Noe spesielt underforum eller noe du opplever skjer generelt? Anonymkode: ad569...659 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har egentlig ikke sett så mye hetsing her inne jeg.. Noe er jo opplagt trolling, men det er jo lett å gjennomskue, og av og til litt underholdende å følge med på syns jeg da. Noe spesielt underforum eller noe du opplever skjer generelt? Anonymkode: ad569...659 Så en som spurte om hvordan man kunne gå frem ved lønnsforhandling, fikk da klar beskjed om at hen ikke var verdt mer enn den lønnen hen hadde fått tilbudt. Så er det jo nye tråder om sykepleiere annenhver dag, hvor sykepleiere blir dømt nedenom og hjem fordi de er utakknemlige fordi NSF forhandler lønn. De som har sterkest meninger utgir seg ofte for å ha så fryktelig lang utdanning og arbeidserfaring. Jeg bare tenker at om de er så fryktelig godt utdannet så klarer dem vel også å se ting fra flere perspektiv og ikke gå så hardt ut i en retning. Greit å ha sterke meninger, men da bør man argumentere litt saklig også. Anonymkode: e6c85...2c1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 Det finnes kranglefanter på alle arenaer, og noen av dem er faktisk høyt utdannet. Jeg tror det er folk her av alle slag og med alle typer utdanning. Selv en lege har behov for å lufte hodet og kanskje spørre om råd. Det er jo ikke alt man vil dele med sine nærmeste alltid. Eller man bare vil underholdes litt. Anonymkode: 760f1...782
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så en som spurte om hvordan man kunne gå frem ved lønnsforhandling, fikk da klar beskjed om at hen ikke var verdt mer enn den lønnen hen hadde fått tilbudt. Så er det jo nye tråder om sykepleiere annenhver dag, hvor sykepleiere blir dømt nedenom og hjem fordi de er utakknemlige fordi NSF forhandler lønn. De som har sterkest meninger utgir seg ofte for å ha så fryktelig lang utdanning og arbeidserfaring. Jeg bare tenker at om de er så fryktelig godt utdannet så klarer dem vel også å se ting fra flere perspektiv og ikke gå så hardt ut i en retning. Greit å ha sterke meninger, men da bør man argumentere litt saklig også. Anonymkode: e6c85...2c1 Åja nei de greiene der gidder jeg ikke blande meg inn i. Syns ofte de trådene bare bekrefter fordommene jeg har dessverre.. Anonymkode: ad569...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå