Dragona Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Er lenge til jeg skal stå hvit brud.. Men tiden den går jo fort.. er liksom snart 1 år siden jeg fikk min kjære lille Julian Kornelius ( navnet er etter tippeoldefar). Hvor ble liksom det året av.. og snart begynner han i barnehage.. herregud!!! Men det var da bryllupet jeg tenkte på, ja vår dato er den 07.07.2007 Flott dato... hihi... Kunne ha tatt det til neste år, men da er det konfirmasjoner så det tyter ut av øra på en.... Er vel til neste år enn burde ha begynt å planlegge, men jeg begynte nå jeg, for sikkerhets skyld... Har dere noen tips om hva jeg kan begynne med.. Har skrevet ned hele gjestelista (110 STK)... Hadde blitt glad om noen kunne ha fått meg igang....
Søta Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Begynn du! Godt å ha god tid - spesielt når en har en liten en i tillegg!!! Bestill sted for vielsen. Let etter lokal. Begynn å tenk på invitasjoner! (Skal du lage dem selv) Alt tar tid. Bruk god tid og kos deg med forberedelsene! Gjr ting når du har tid!
Dragona Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2005 Invitasjoner, bordkort og div blir laget selv.. er mor mi og naboen hennes som skal hjelpe til der.... mye av bordpynt og pynt til kirken blir også hjemmelaget... billigst det og da er det mye som blomster å...
Lassie Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Begynn å spare!! hehe.. Bedre å spare for mye enn å oppdage en måned før at man ikke får råd til alt man hadde tenkt...
Dragona Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2005 Sparer for harde livet... hehe.... Har sett på mange "drømme" kjoler... Blir helt syk av å se på kjoler, er så mye fint.. Mamma og stefar Pappa og stemor skal hjelpe til litt med innkjøp og div. Har alt brylupps bilen.. En Plumet ( tror det er så det skrives) hehe.. En dodge av et slag... har blitt brukt til offroad, men er blitt pusset opp til nesten normal bli.. Har store hjul og herlig låt den bilen.... Har en dodge ram vi da, men den skal vi ikke bruke, fordi den er ikke like fin da den ble brukt til russebil i fjord... stor den å.. nesten så man ikke kommer seg oppi den en gang... Tenk det a.. den andre dodgen er høyere og der må jeg bruke en alla trapp.. hehe Gleder meg masse :storfot: :icon_smile: :icon_smile:
tommeline Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Er mulig du ikke får booket kirke enda. Vet i alle fall om andre som må vente til litt nærmere... men det er jo bare å høre med kirken du vil gifte deg i. Det er veldig bra å ha gjestelisten på plass, for da er det lettere å planlegge i forhold til lokaler. Men siden det er to år til bør dere kanskje tenke at den kan endres litt i løpet av den tiden (nye venner, forhold som tar slutt etc).
Pasha Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 mange ting som kan ordnes lang tid på forhånd.. spesielt sparing ;-) finne lokale og den perfekte menyen kan jo også da litt tid
Dragona Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2005 tror ikke forholde vil ta slutt,vi har det kjempe godt sammen, har en felles sønn og han har to sønner fra et annet forhold.. vi er fem stk som har det kjempe godt sammen og de to eldste sønnene gleder seg kjempe masse at vi blir en familie.... Vi har tenkt litt på lokaler, ettersom vi blir ca 110 stk - utenom de som sier nei da... må jo regne på det å.. Kirka hadde jeg tenk å spørre på til våren igjen.. Da kan man begynne å tenke på det....
Pasha Skrevet 15. juli 2005 #9 Skrevet 15. juli 2005 trur kanskje at tommeline mente andre forhold som tar slutt... ikke deres) Er det stor etterspørsel etter lokaler der dere bor? i såfall hver tidlig ute... vet om mange steder som kan være booket 2-3 år på forhånd...
Dragona Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 15. juli 2005 oki.. jeg som missforstod litt.... Ja, her er det populært.. er i fra Hamar, så det er ikke mange lokalene som er store.. tenkte på malungen.com (burde se den sida, nydelig sted) Eller ishallen... stort sted det å.. enn får se.. har kanskje fått booket band alt å, hvis samboeren får opp farten og spør søskenbarnet sitt.... hehe...
tommeline Skrevet 15. juli 2005 #11 Skrevet 15. juli 2005 Ja, jeg mente det kan bli slutt blandt vennepar ol. Ikke dere som planlegger bryllup.... (det håper jeg jo virkelig ikke skjer!!!)
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #12 Skrevet 16. juli 2005 Det er det ingen fare for..trodde du mente oss.. var bare jeg som missforstod litt... var litt trøtt i går.... Men mellom vennepar, skal man aldri si aldri
Dragona Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #13 Skrevet 16. juli 2005 var meg som skrev den over.. glemte å logge meg inn.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå