GÃ¥ til innhold

Fantaserer flere menn om dette?💩

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ønsker å oppleve dette men jeg blir ekstremt hard av å fantasere om å ta dama mi i rumpa og etter det har gått for meg, vil jeg se "kremen" komme ut før hun bæsjer foran meg. Kanskje til å med bæsje på meg..  Er dette unormalt å fantasere om? Tørr ikke nevne det for dama fordi at jeg er redd hun syns det er ekkelt..

Anonymkode: 13154...54e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🔥

Anonymkode: 18270...92a

Skrevet

Nei den fantasien har jeg ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er normalt, men hvis det gir glede eller tenning for deg, er det ikke noe galt i å tenke på det. 

Anonymkode: 974d4...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer ikke så ekstremt. Men drømmer om å komme i rumpa på en dame. Og når sæden renner ut igjen av rumpa så har den blandet seg litt med det som er igjen av bæsj i rumpa. Det er alt. 

Anonymkode: 3a435...311

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis dette skjer med samtykke, er det selvsagt OK.

Ikke min greie. Keg elsker amalsex, men renser vanligvis endetarmen først.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brudd på seksualitetsforumets retningslinjer.

Søgni, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan ikke påstå at dette har streifet mine tanker.

Anonymkode: a93cc...b68

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe vi egentlig aldri har snakket om hos oss. Jeg tror ikke kjæresten min ville tatt det så langt at han ble bæsjet på meg eller tatt meg i rumpa. Men jeg har merket at han liker å titte når jeg går på do, enten det gjelder tissing eller bæsjing. Det ble veldig tydelig da vi var på sykkeltur nå i sommer og vi måtte gå på do i buskene, Jeg har ikke veldige sperrer på slikt så det er bare litt koselig synes jeg. Og så må jeg tilstå at jeg helt fra jeg var ung har vært litt nysgjerrig på menn som sitter og bæsjer. Det gir et annet perspektiv på mannskroppen, litt avvæpnende og ikke så maskulint.

Anonymkode: b479d...4f5

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe vi egentlig aldri har snakket om hos oss. Jeg tror ikke kjæresten min ville tatt det så langt at han ble bæsjet på meg eller tatt meg i rumpa. Men jeg har merket at han liker å titte når jeg går på do, enten det gjelder tissing eller bæsjing. Det ble veldig tydelig da vi var på sykkeltur nå i sommer og vi måtte gå på do i buskene, Jeg har ikke veldige sperrer på slikt så det er bare litt koselig synes jeg. Og så må jeg tilstå at jeg helt fra jeg var ung har vært litt nysgjerrig på menn som sitter og bæsjer. Det gir et annet perspektiv på mannskroppen, litt avvæpnende og ikke så maskulint.

Er litt der jeg også. Scat tenner meg aboslutt ikke, å grise med varene er alt annet enn opphissende. Men jeg har alltid tent veldig på å se kvinner tisse, det er skikkelig hot, og litt nysgjerrig på å bare se det andre også. Men har ikke tenkt å anstrenge meg for å oppleve det, men skjer det så skjer det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på dette og det er faktisk noe som jeg og min kone gjør en gang i blant. Jeg skal innrømme at det ikke er noe som jeg innrømmer hvis diskusjonen kommer opp blant venner eller kolleger, da spiller jeg med og kaller det ekkelt osv.

Det krevde mye av meg for å fortelle dette til min kone, det tok tid før jeg innrømte det men det var deilig å få det ut. Vi dømmer aldri ikke hverandre men prater med respekt og det var litt flaut å fortelle henne hva jeg tenner på, men det var også deilig å få det ut, det var tennende når vi pratet om det. Dette er noe jeg aldri kunne gjort med noen som jeg ikke elsker, jeg elsker min kone over alt på jord og hvor rart det enn høres ut så er det fantastisk at hun gir dette til meg og jeg synes hun er modig og helt fantastisk, det får meg til å elske henne enda mer. 

Du spør om dette er unormalt å fantasere om og det kan jeg ikke svare på, jeg fantaserer om det og vi praktiserer det. Jeg har sluttet å skamme meg, jeg er den jeg er, vi skader ingen ved å gjøre dette. Hadde min kone valgt å si nei, da hadde jeg selvsagt respektert dette og latt det ligge. Jeg er ikke en ekkel gris, jeg er en helt normal mann med kone, barn, hus, jobb og en helt normal hverdag. Vi har helt normal fantastisk sex, men dette krydres i aller høyeste grad en gang i blant når hun gir meg hva hun har inni rumpen sin. Kanskje det ikke er helt normalt, men so what?

Anonymkode: fb9b5...c6e

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil argumentere for at scat er noe som ikke er så utbredt. Fordelen er at det er alltid noen som tenner på slikt. 

Virkelig ikke noe for meg dog. 

AnonymBruker
Skrevet

Scat er vel litt mer direkte enn om man tenner litt på å se noen som sitter på huk?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Scat er vel litt mer direkte enn om man tenner litt på å se noen som sitter på huk?

Det er forskjell på squat og scat, ja ;) 

Anonymkode: 3ad57...fcf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på squat og scat, ja ;) 

Anonymkode: 3ad57...fcf

Stilig ordspill!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...