AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Dere som har reist til røde land, fikk dere noen spørsmål i passkontrollen ved avreise om årsak til reisen osv? Dette er et faktaspørsmål, altså ikke enda en tråd om hva folk mener om reiser til røde land. Men må man svare på om man skal besøke familie eller annet? Anonymkode: bf9e0...cdf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Hold deg hjemme! Anonymkode: 94e15...0df
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hold deg hjemme! Anonymkode: 94e15...0df Hold munn hvis du ikke kan svare. Anonymkode: bf9e0...cdf 4
Alivamale Skrevet 8. august 2020 #4 Skrevet 8. august 2020 Skjønner ikke problemstillingen, hva slags rolle spiller det om de så stiller spørsmål? Du blir ikke nektet avreise uansett årsak til reisen, det blir ikke foretatt skjønnsmessige vurderinger av reisens formål på flyplassen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Skrevet 8. august 2020 3 hours ago, Alivamale said: Skjønner ikke problemstillingen, hva slags rolle spiller det om de så stiller spørsmål? Du blir ikke nektet avreise uansett årsak til reisen, det blir ikke foretatt skjønnsmessige vurderinger av reisens formål på flyplassen. Det jeg lurte på er om man trenger å dokumentere årsaken, feks dødsfall i familien. Sånn at man må forberede noe før avreise. Anonymkode: bf9e0...cdf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg lurte på er om man trenger å dokumentere årsaken, feks dødsfall i familien. Sånn at man må forberede noe før avreise. Anonymkode: bf9e0...cdf Nei, man trenger ikke å dokumentere årsaken til reisen når man reiser ut av Norge. Anonymkode: 8d754...010
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Nei, ingen spørsmål om årsak til reisen. Reiste i april. Måtte ha med meg negativ test inn til landet jeg reiste til samt at jeg måtte ta ny test ved landing og holde meg på hotellet frem til svar. Fikk svar etter 8 timer og nyter hver eneste dag. Anonymkode: 3e190...b7f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 On 8/7/2020 at 6:48 PM, AnonymBruker said: Hold deg hjemme! Anonymkode: 94e15...0df Uff, en av de du. Beklager men jeg hører ikke på deg. Reiste til rødt land selv om de ikke var anbefalt av hverken UD eller FHI. Nyter hver dag i varmen da det er få turister her siden de fleste har blitt « hentet» hjem av sine respektive land. Så lenge det ikke er forbud mot å reise så reiser jeg dit jeg vil. Spør du meg så er dette en perfekt tid å reise på, billige flybilletter, hotell likeså. Anonymkode: 3e190...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #9 Skrevet 9. august 2020 Når jeg kom til fremed land, årsak til reise og hvor jeg skulle oppholde meg under karantene tiden. Spørst mål om jeg har kjent med de lokal reglene. Ved heimreise ankomst Norge, infor om karantene og gjelden regelverk. Måtte allså i karantene 2 ganger. Anonymkode: 7ec6f...5ca
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 På 9.8.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev: Uff, en av de du. Beklager men jeg hører ikke på deg. Reiste til rødt land selv om de ikke var anbefalt av hverken UD eller FHI. Nyter hver dag i varmen da det er få turister her siden de fleste har blitt « hentet» hjem av sine respektive land. Så lenge det ikke er forbud mot å reise så reiser jeg dit jeg vil. Spør du meg så er dette en perfekt tid å reise på, billige flybilletter, hotell likeså. Anonymkode: 3e190...b7f Hadde bare folk som du latt være å reise, hadde ikke smitten blitt så stor her i landet nå. Å reise til et rødt land nå, er ren egoisme. Heldigvis får du 10 dagers karantene når du kommer hjem. Familier må ha hjemmekontor igjen i Indre Østfold nå med hjemmebarnehage og hjemmesfo, snart blir det vel hjemmeskole igjen også. Alt på grunn av egoisme. Jeg blir så sint. Anonymkode: 25d23...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå