Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har tatt brasiliansk voksing i fitta flere ganger. Skal bestille ny time for voks snart og lurer på om jeg skal ta ræva også, da jeg har en del hår ikke bare rundt rævhølet men også i sprekken og på rævballene mot lårene. 

Men jeg lurte på, synes det er flaut nok som det er når det kun er fitta som vokses. Litt dumme positurer osv, føler meg ikke videre smart. Hvordan gjøres det når man også rar ræva, altså hvordan må jeg ligge? Ser for meg jeg må ligge med bena bak hodet eller noe for at de skal komme til 🙈

Anonymkode: 27f21...875

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Språket ditt! 😂

På alle fire, men det gjør du sikker allerede siden du tar brasiliansk? Ingenting er flaut der, ikke tenk på det! 

Anonymkode: 92d17...402

• Liker 5
Skrevet

🤣🤣👍fantastisk mentalt bilde eg fikk nå .

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke en med ditt språk fortjener svar, men kan anbefale hårfjerningskrem i det området. Bare å smøre på og ta bort med dopapir.

Anonymkode: 6af85...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

«Voksing i fitta» 🤦‍♀️

Anonymkode: 121de...2b9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig ikke en med ditt språk fortjener svar, men kan anbefale hårfjerningskrem i det området. Bare å smøre på og ta bort med dopapir.

Anonymkode: 6af85...a44

Åå giiid 🤣

Anonymkode: fff7b...8b3

• Liker 2
Skrevet

Legg på fluepapir i røven og røsk løs. Quite enkelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri ikke vokset sprekken ved Brazilian. Det er jo det som er Brazilian, at man tar alt. 

Du ligger på siden når de gjør det. Med knærne trukket litt opp mot magen. 

Anonymkode: 4daad...afd

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ligger på siden når de gjør det. Med knærne trukket litt opp mot magen. 

Eller står på alle fire med lett spredte bein, det varier etter hvem som gjør det. Men vanligst er nok å ligge på siden.   

AnonymBruker
Skrevet

Brasiliansk er fjering av alt kjønnshår, tilogmed stumpen. Hilsen hud og kroppsterapeut 

Anonymkode: 340b0...6e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har tatt brasiliansk voksing i fitta flere ganger. Skal bestille ny time for voks snart og lurer på om jeg skal ta ræva også, da jeg har en del hår ikke bare rundt rævhølet men også i sprekken og på rævballene mot lårene. 

Men jeg lurte på, synes det er flaut nok som det er når det kun er fitta som vokses. Litt dumme positurer osv, føler meg ikke videre smart. Hvordan gjøres det når man også rar ræva, altså hvordan må jeg ligge? Ser for meg jeg må ligge med bena bak hodet eller noe for at de skal komme til 🙈

Anonymkode: 27f21...875

Tørrpinnene i Språkrådet har iallefall lært noe nytt idag :)

Anonymkode: a30db...b0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.8.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Tørrpinnene i Språkrådet har iallefall lært noe nytt idag :)

Det er ikke «tørrpinn» å vite at man ikke vokser seg fitta.

Anonymkode: 121de...2b9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg ligger på ryggen og trekker bena opp mot magen, kunne velge mellom dette eller stå på alle fire😊syns ikke det er flaut, helt normalt

Men språket ditt kjære, det burde du gjøre noe med, ikke no særlig å lese eller høre slikt

Endret av jentegutt
  • Liker 1
Skrevet

Vulgær i munn er du i hvertfall. Ikke kom til meg! 

Anonymkode: c510f...aec

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med fitta? Fikk du voks i den?

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med fitta? Fikk du voks i den?

😂 

Anonymkode: edacc...c0d

Skrevet

Man vokser ikke inni "fitta". Dette høres ut som en trolletråd skrevet av en mann som vil vite mer om hvordan kvinner gjør dette....

Anonymkode: ad83f...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...