Gjest :) Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Det er lite som irriterer meg så mye som når alle driver og skal sitere i hytt og gevær... Det er en funksjon som er veldig nyttig når man skal referere til noe noen har sagt ovenfor, men det er jo flere steder her hvor det er omtrent håpløst å finne poenget til den som skal svare, da det bare er sitater på sitater over-under-og-inni-hverandre.. Går det ikke an å begrense seg litt? Det blir jo bare rot.. (Ja, jeg regner med å bli sitert nedover i mente nå. Hehe..)
aline Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 er i grunnen enig. bruker siter selv, dersom det er noe jeg ønsker å sitere til i ett tidligere innlegg men at det enten er mange som har svart etterpå, eller om det kun er en eller to setninger i ett innlegg jeg faktisk ønsker å vise til. har nok syndet og sitert mer en det, men prøver å la det være. synes det blir fryktelig voldsomt når det siteres hele innlegget, også skriver sitt, så siterer gjerne en annen både det siterte + det som er kommentert til det osv..... bør brukes med måte, så det ikke blir for mye rot.
LilleBille Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 (Ja, jeg regner med å bli sitert nedover i mente nå. Hehe..) ← Måtte bare Men jeg er faktisk også enig med deg. En ting er i dagbøkene hvor man ofte svarer flere og på en måte "samtaler" litt mer enn i diskusjonene eller på snikk-snakk. Men det er vel en del av oss som opplagt siterer mye mer en nødvendig - og vi trenger sikkert en påminnelse om at ofte er det utrolig unødvendig å sitere innlegg etter innlegg.(og gjerne lange innlegg) . og bare skrive at jeg er enig eller uenig Noe av dette blir kanskje litt bedre nå når det går an å sitere flere innlegg inn i ett - og da er det lettere å kutte deler av sitatene og svare på spesifikke ting.
Gjest TomKrus Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Måtte bare Men jeg er faktisk også enig med deg. En ting er i dagbøkene hvor man ofte svarer flere og på en måte "samtaler" litt mer enn i diskusjonene eller på snikk-snakk. Men det er vel en del av oss som opplagt siterer mye mer en nødvendig - og vi trenger sikkert en påminnelse om at ofte er det utrolig unødvendig å sitere innlegg etter innlegg.(og gjerne lange innlegg) . og bare skrive at jeg er enig eller uenig Noe av dette blir kanskje litt bedre nå når det går an å sitere flere innlegg inn i ett - og da er det lettere å kutte deler av sitatene og svare på spesifikke ting. ←
Gjest gjesten Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Så lenge ingen begynner å topposte her så er det greit å sitere synes jeg.
Lillesøster Skrevet 15. juli 2005 #7 Skrevet 15. juli 2005 Utrolig hvor små ting man gidder å irriterer seg over.
LilleBille Skrevet 15. juli 2005 #8 Skrevet 15. juli 2005 Så lenge ingen begynner å topposte her så er det greit å sitere synes jeg. ← Mulig jeg er dum men .. hva er å topposte :klø:
Gjest Guest Skrevet 15. juli 2005 #9 Skrevet 15. juli 2005 Dette er et eksempel på det. Mulig jeg er dum men .. hva er å topposte :klø: ←
Gjest Dum Perignon Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Det er lite som irriterer meg så mye som når alle driver og skal sitere i hytt og gevær... Det er en funksjon som er veldig nyttig når man skal referere til noe noen har sagt ovenfor, men det er jo flere steder her hvor det er omtrent håpløst å finne poenget til den som skal svare, da det bare er sitater på sitater over-under-og-inni-hverandre.. Går det ikke an å begrense seg litt? Det blir jo bare rot.. (Ja, jeg regner med å bli sitert nedover i mente nå. Hehe..) ← er i grunnen enig. bruker siter selv, dersom det er noe jeg ønsker å sitere til i ett tidligere innlegg men at det enten er mange som har svart etterpå, eller om det kun er en eller to setninger i ett innlegg jeg faktisk ønsker å vise til. har nok syndet og sitert mer en det, men prøver å la det være. synes det blir fryktelig voldsomt når det siteres hele innlegget, også skriver sitt, så siterer gjerne en annen både det siterte + det som er kommentert til det osv..... bør brukes med måte, så det ikke blir for mye rot. ← Måtte bare Men jeg er faktisk også enig med deg. En ting er i dagbøkene hvor man ofte svarer flere og på en måte "samtaler" litt mer enn i diskusjonene eller på snikk-snakk. Men det er vel en del av oss som opplagt siterer mye mer en nødvendig - og vi trenger sikkert en påminnelse om at ofte er det utrolig unødvendig å sitere innlegg etter innlegg.(og gjerne lange innlegg) . og bare skrive at jeg er enig eller uenig Noe av dette blir kanskje litt bedre nå når det går an å sitere flere innlegg inn i ett - og da er det lettere å kutte deler av sitatene og svare på spesifikke ting. ← ← ← Så lenge ingen begynner å topposte her så er det greit å sitere synes jeg. ← Utrolig hvor små ting man gidder å irriterer seg over. ← Mulig jeg er dum men .. hva er å topposte :klø: ← Dette er et eksempel på det. ← Godt sagt, synes jeg.
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Haha, Mr. Perignon, endelig kom den.. Ventet lenge på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå