Gå til innhold

Er det mulig å ta kontakt med høgskolen i Harstad og høre om de har plass nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg har termin midt i eksamensperioden i høst søkte jeg meg ikke inn på master i år og tenkte jeg heller kunne gjøre det til neste år. 
De har endret på studieplanen ser jeg nå og to av høstemnene er hjemmeeksamen. Har veldig lyst å få begynt på masteren nå ettersom jeg kommer til å jobbe i tillegg til studiene, slik at det ikke blir fullt så intenst. Så kan jeg heller ta det over 3 år evt. Karaktermessig hadde jeg kommet inn på masteren om jeg hadde søkt lokalt opptak i april. 
Er det mulig å Ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen? 

Anonymkode: ecd54...14f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du absolutt. Gjør det asap. De har sikkert mye å gjøre i disse tider. 

Anonymkode: 1061b...636

AnonymBruker
Skrevet

Høgskolen i Harstad har ikke eksistert siden 2015. Det er UiT, og du kan selvsagt ta kontakt med kontaktpersonen til studiet.

Anonymkode: 73ba6...5c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høgskolen i Harstad har ikke eksistert siden 2015. Det er UiT, og du kan selvsagt ta kontakt med kontaktpersonen til studiet.

Både høgskolen i Narvik og Harstad er nå under UiT. Jeg siktet mer til lokasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Både høgskolen i Narvik og Harstad er nå under UiT. Jeg siktet mer til lokasjonen. 

Nei, høgskolene er ikke «under UiT». De har sluttet å eksistere helt og fullstendig.

AnonymBruker
Skrevet

UiT campus Harstad heter det. 

Anonymkode: e785b...629

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg har termin midt i eksamensperioden i høst søkte jeg meg ikke inn på master i år og tenkte jeg heller kunne gjøre det til neste år. 
De har endret på studieplanen ser jeg nå og to av høstemnene er hjemmeeksamen. Har veldig lyst å få begynt på masteren nå ettersom jeg kommer til å jobbe i tillegg til studiene, slik at det ikke blir fullt så intenst. Så kan jeg heller ta det over 3 år evt. Karaktermessig hadde jeg kommet inn på masteren om jeg hadde søkt lokalt opptak i april. 
Er det mulig å Ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen? 

Hmm... Skjønner at det er en litt vanskelig situasjon du er i. Du kan jo ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om det er mulig å ta kontakt med fagansvarlig i Harstad for å spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen, og forklare situasjonen. 

Anonymkode: c8a10...4f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...