AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Siden jeg har termin midt i eksamensperioden i høst søkte jeg meg ikke inn på master i år og tenkte jeg heller kunne gjøre det til neste år. De har endret på studieplanen ser jeg nå og to av høstemnene er hjemmeeksamen. Har veldig lyst å få begynt på masteren nå ettersom jeg kommer til å jobbe i tillegg til studiene, slik at det ikke blir fullt så intenst. Så kan jeg heller ta det over 3 år evt. Karaktermessig hadde jeg kommet inn på masteren om jeg hadde søkt lokalt opptak i april. Er det mulig å Ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen? Anonymkode: ecd54...14f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Det kan du absolutt. Gjør det asap. De har sikkert mye å gjøre i disse tider. Anonymkode: 1061b...636
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Høgskolen i Harstad har ikke eksistert siden 2015. Det er UiT, og du kan selvsagt ta kontakt med kontaktpersonen til studiet. Anonymkode: 73ba6...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høgskolen i Harstad har ikke eksistert siden 2015. Det er UiT, og du kan selvsagt ta kontakt med kontaktpersonen til studiet. Anonymkode: 73ba6...5c4 Både høgskolen i Narvik og Harstad er nå under UiT. Jeg siktet mer til lokasjonen. Anonymkode: ecd54...14f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Både høgskolen i Narvik og Harstad er nå under UiT. Jeg siktet mer til lokasjonen. Anonymkode: ecd54...14f Nei, høgskolene er ikke «under UiT». De har sluttet å eksistere helt og fullstendig. Anonymkode: 73ba6...5c4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 UiT campus Harstad heter det. Anonymkode: e785b...629
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg har termin midt i eksamensperioden i høst søkte jeg meg ikke inn på master i år og tenkte jeg heller kunne gjøre det til neste år. De har endret på studieplanen ser jeg nå og to av høstemnene er hjemmeeksamen. Har veldig lyst å få begynt på masteren nå ettersom jeg kommer til å jobbe i tillegg til studiene, slik at det ikke blir fullt så intenst. Så kan jeg heller ta det over 3 år evt. Karaktermessig hadde jeg kommet inn på masteren om jeg hadde søkt lokalt opptak i april. Er det mulig å Ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen? Anonymkode: ecd54...14f Hmm... Skjønner at det er en litt vanskelig situasjon du er i. Du kan jo ta kontakt med fagansvarlig i Harstad og spørre om det er mulig å ta kontakt med fagansvarlig i Harstad for å spørre om de har en til plass på masteren og forklare situasjonen, og forklare situasjonen. Anonymkode: c8a10...4f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå