AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Jeg skal studere på UiO og har ikke fått noe mer utdypende info angående fadderuka. Med dette mener jeg at jeg ikke har fått tildelt faddergruppe eller lignende.. noen som opplever det samme? Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Det ordner seg første dag. Dere møter fadderne deres der Anonymkode: 25c4f...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ordner seg første dag. Dere møter fadderne deres der Anonymkode: 25c4f...c5e Aha okei. Men på en Mail jeg fikk tidligere stod det at vi får vite faddergruppene i slutten av denne uka😅 Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 https://www.tv2.no/nyheter/11574402/ Blir trist fadderuke likevel..Akkurat det året jeg skal studere. Ingen russetreffer også dette Anonymkode: f966b...654
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha okei. Men på en Mail jeg fikk tidligere stod det at vi får vite faddergruppene i slutten av denne uka😅 Anonymkode: 2ce40...b76 Kan være at de prøver å finne ut av ting og ikke har kontaktet dere fordi de er usikre på hvordan ting skal være. Den første dagen på uio er som regel full av folk. Studenter og faddere. Festivalstemning. Det blir vel ikke sånn før. Men jeg har to bachelorer fra uio, hver gang har de ropt ut faddergruppene første dagen. Anonymkode: 25c4f...c5e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.tv2.no/nyheter/11574402/ Blir trist fadderuke likevel..Akkurat det året jeg skal studere. Ingen russetreffer også dette Anonymkode: f966b...654 Det er sant, men stresser meg uansett at jeg ikke har fått noe nærmere info 🤗 Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være at de prøver å finne ut av ting og ikke har kontaktet dere fordi de er usikre på hvordan ting skal være. Den første dagen på uio er som regel full av folk. Studenter og faddere. Festivalstemning. Det blir vel ikke sånn før. Men jeg har to bachelorer fra uio, hver gang har de ropt ut faddergruppene første dagen. Anonymkode: 25c4f...c5e Ahh okei takk for svar! Så dere fikk ikke vite det tidligere på Mail?😊 Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 For meg gjør det absolutt ingenting at de har skjenkestopp. Jeg drikker ikke Anonymkode: 2815c...80e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant, men stresser meg uansett at jeg ikke har fått noe nærmere info 🤗 Anonymkode: 2ce40...b76 Kjenner meg igjen i dette. Det er det samme på UIB. Vi skal møte opp for info om studiet på mandag og etterpå vil fadderne informere. Antar de venter og ser for å se hva reglene er på mandag. Jeg hater også å ikke kunne planlegge litt i god tid! Anonymkode: fca3a...18d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg gjør det absolutt ingenting at de har skjenkestopp. Jeg drikker ikke Anonymkode: 2815c...80e For meg gjør det heller ikke noe da jeg uansett tenker å ta med egen drikke. Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #11 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen i dette. Det er det samme på UIB. Vi skal møte opp for info om studiet på mandag og etterpå vil fadderne informere. Antar de venter og ser for å se hva reglene er på mandag. Jeg hater også å ikke kunne planlegge litt i god tid! Anonymkode: fca3a...18d Huff Anonymkode: 2ce40...b76
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 Det blir INGEN fadderuke i år, med alkohol slik man er vant til. Anonymkode: 8e549...288 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #13 Skrevet 7. august 2020 Jeg fikk mail med informasjon om fadderuke i formiddag, skal ta en bachelor i språk ved Humanistisk fakultet ved UiO. Velkomstmøtet mandag og informasjonsmøtet tirsdag vil begge foregå digitalt, via Zoom. Faddergruppa skal møtes mandag ettermiddag. Program for uka og opplysninger om oppmøtested mandag får vi i løpet av søndagen var beskjeden. Samme beskjeden ligger på Facebook-gruppa for fadderuka for mitt studie. For min del betyr det ikke så mye. Jeg regner med at jeg er eldstemann i kullet, er nok dobbelt så gammel som de fleste, og at jeg har lite til felles med de andre, men tenker å møte opp mandag for å si hei og være med på omvising på campus siden UiO og Blinderen er nytt for meg. Har studert på OsloMet før, den gangen det het Høgskolen i Oslo. Anonymkode: a1898...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå