Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enten er det noe galt med meg, eller så er det andre. 
På min arbeidsplass er det en del regler, som på alle arb plasser.. men min leder er veldig vinglete. Mye trynefaktor. Og kappa blåser den veien vinden blåser. 
synes det er vanskelig å forholde meg til regler som er så utydelige. 
jobber i en barnehage. Det er overhode ikke lov med felles varm mat nå i koronatider, alle skal ha egen matpakke.. men så skjer det allikevel innimellom at det blir laget varmmat. Jeg stiller spørsmål om hvorfor når der er lov en dag men ikke neste.. da opplever jeg at hun blir irritert på meg. 
jeg føler at andre opplever meg som kverulerende og konfronterende.. det er jeg sikkert også. Men det blir så dårlig arb miljø av så uklare regler. 

Anonymkode: 7daf6...414

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Det ser ut til at du har en dårlig leder. Når kollegaer driter i reglene lederen setter, og leder lar det gå, da skjønner man hvordan ting foregår der. 

Men, vær litt mindre konfronterende neste gang du spør. Lat som du ikke har fått med deg at corona-reglene "ikke gjelder" lenger og spill overrasket. Det kan godt være der er andre som tenker det samme, men som har gitt opp. Hvis du ser at leder viker alt av spørsmål, får du vurdere om dette er bhg for deg. 

Anonymkode: f74f7...aeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme hos oss, ingen regler ift korona overholdes og ingen bryr seg. Tar jeg det opp blir alle sure og mener at jeg overreagerer. Barnehage også

Anonymkode: 34348...3ef

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hos oss, ingen regler ift korona overholdes og ingen bryr seg. Tar jeg det opp blir alle sure og mener at jeg overreagerer. Barnehage også

Anonymkode: 34348...3ef

Åååh så godt å høre at det ikke bare er meg. Enkelte er veldig flinke til å prikke på andre, men blir sur selv om de blir konfrontert. 

Anonymkode: 7daf6...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...