tonelise10 Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Dersom du skulle kjøpe et eller to armbånd til hverdagsbruk, hvor mange kr vil du legge i det? Hvor får en mest for pengene? Hva er det som er in å bruke nå? Trenger noen tips/ideer til hva jeg skal kjøpe. Ps! Har du et bildet av armbåndet ditt så har jeg veldig lyst til å se hvordan det ser ut
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 200kr. Armbånd er forbruksvare her. Hekter de borti alt så de ryker. Anonymkode: 6b6d5...eb3
Sinte-my Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Har et armbånd fra Bjørklund, i en serie laget i samarbeid med Frelsesarmeen. Og det har holdt skikkelig godt! Fikk det til jul av en venninne, og det har vært i daglig bruk siden. Ser like fint ut nå som da det var nytt. Tar det ikke av, da det er knytt på. Enkelt, pent, og symbolverdien er nydelig! 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Max 5000 for begge. Legger mer i et hverdagssmykke man tenker man skal gå med hele tiden, enn et pyntesmykke man bruker et par ganger i året. Anonymkode: fbfa2...d9d 1
Miss-Grey Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 7 timer siden, Sinte-my skrev: Har et armbånd fra Bjørklund, i en serie laget i samarbeid med Frelsesarmeen. Og det har holdt skikkelig godt! Fikk det til jul av en venninne, og det har vært i daglig bruk siden. Ser like fint ut nå som da det var nytt. Tar det ikke av, da det er knytt på. Enkelt, pent, og symbolverdien er nydelig! Superfint!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Kanskje 20-30kr på ebay. Anonymkode: 3897f...691 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #7 Skrevet 8. august 2020 Jeg skjønner ikke helt konseptet "hverdagsarmbånd" 😁 Jeg har fire armbånd (ca.pris fra 500 til 2000) og bruker de om hverandre både til hverdags og fest. Har ikke bilder, men de er i ganske forskjellig stil sånn at jeg alltid har et som passer til dagens antrekk 😊 Anonymkode: 634e8...2f8
skruf Skrevet 8. august 2020 #8 Skrevet 8. august 2020 Jeg fikk et nydelig armånd fra Ole Lyngaard i bursdagsgave for to år siden, har brukt det hver dag siden jeg fikk det. Veldig enkel og pen design, passer til alt av klær og det er ikke så stort så det ruver ikke på håndleddet liksom https://david-andersen.no//bracelet-sterling-silver-anchor-chain-40-mix-of-stones-in-rose-coral-bone-bl 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #9 Skrevet 8. august 2020 Jeg har et i gull som jeg bruker hele tida, kostet 4000. Jeg liker best smykker jeg slipper å ta av meg i dusjen, så da kan jeg ikke gå med "juggel", da det blir misfarget. Anonymkode: ffc5a...eae 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #10 Skrevet 8. august 2020 Jeg har 6 armbånd som brukes om hverandre, ingen har definert bruksområde. Fra 2000 - 8000 kroner. Fra Cartier, Hermes, Proenza Schouler og Monica Vinader. Anonymkode: aa1c3...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #11 Skrevet 8. august 2020 7 minutter siden, skruf skrev: Jeg fikk et nydelig armånd fra Ole Lyngaard i bursdagsgave for to år siden, har brukt det hver dag siden jeg fikk det. Veldig enkel og pen design, passer til alt av klær og det er ikke så stort så det ruver ikke på håndleddet liksom https://david-andersen.no//bracelet-sterling-silver-anchor-chain-40-mix-of-stones-in-rose-coral-bone-bl Veldig fint armbånd Anonymkode: 634e8...2f8 1
skruf Skrevet 8. august 2020 #12 Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig fint armbånd Anonymkode: 634e8...2f8 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå