lillesky Skrevet 16. juli 2005 #21 Del Skrevet 16. juli 2005 Kjøper nesten bare billigbind, både First Price, Euroshop og coop sine er mye billigere enn Libresse, og like bra syns jeg. ← Enig! Har prøvd Coop sine bind ved en tilfeldighet, og de var kjempefine! Mye bedre enn (og billigere ja!) enn Libresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2005 #22 Del Skrevet 16. juli 2005 Hm...skal gjøre storinnkjøp av vaskemidler selv idag. Skal kanskje driste meg til å kjøpe vaskepulver for hvitt tøy fra Europris eller liknende. Er irriterende trofast mot de store merkene. Har prøvd et annet merke for oppvaskmaskinen, og det gjør jeg ikke en gang til! Ingenting erstatter zalo heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #23 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg var i butikken tidligere i dag (Prix), og da måtte jeg titte litt på vaskemidlene. Tror nesten jeg må prøve Coop Flytende for farget tøy neste gang. Den luktet mildt og fint, bedre enn Omo som jeg bruker nå. Det er kanskje litt sløs å bruke flytende vaskemidler, men jeg synes de varer bra lenge så lenge jeg er nøye med doseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 16. juli 2005 #24 Del Skrevet 16. juli 2005 Rimco vaskemiddel var kjempedårlig, så jeg er tilbake til kjære Blenda. Ellers kjøper jeg litt merke og litt billig, alt ettersom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 16. juli 2005 #25 Del Skrevet 16. juli 2005 Rimco vaskemiddel var kjempedårlig, så jeg er tilbake til kjære Blenda. Blenda er rett og slett i en klasse for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 18. juli 2005 #26 Del Skrevet 18. juli 2005 Enig! Har prøvd Coop sine bind ved en tilfeldighet, og de var kjempefine! Mye bedre enn (og billigere ja!) enn Libresse. ← Jøss! De har jeg ikke turt å prøve, men det skal jeg jammen gjøre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 18. juli 2005 #27 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg bruker tøymykner fra first price, en ganske liten flaske, koster kr 4.90. Jeg er kjempefornøyd med denne, kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå