AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Det er mange som av og til argumenterer når det kommer til og invitere barn eller ikke på en babyshower. Der fleste mener at de feirer jo av at en baby kommer til verden så hvorfor skal det ikke være barn der? mens andre mener at dette er en mer «venninne ting» og av at barn tar mye av oppmerksomheten fra «baby mama». Med min erfaring så foretrekker jeg uten barn. Siden da jeg har vært i 4 babyshower 2 der det var barn, var det mye bråk og de skulle kladde på maten i bordet og «hjelpe» Med og opne gaver og mye sutring osv.. Hva synes dere? Her planlegger vi en babyshower til min nærmeste venninne. Anonymkode: 9a6d0...489
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Helt klart uten. Anonymkode: 18b43...de5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Uten... jeg klarer aldri å holde en halv samtale hvis jeg er i selskap sammen med ungen(han er bare 1,5år enda) , ei heller drikke en kopp kaffe,eller se når noen åpner gaver.. jeg ville skaffet barnevakt og kommet uten🤭 Anonymkode: e633d...ecb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Jeg synes ikke barn har noe å gjøre der med mindre de er så små at mor ikke kan gå fra. Selv da synes jeg hun bør være obs på å holde barnet litt i bakgrunnen da den fort stjeler all oppmerksomheten. Det er jo tross alt babyshower og ikke et barseltreff. Jeg tror uansett større unger fort kjeder seg i voksenselskap, og at det bør være den kommende mor som er i fokus. Da bør det ikke være fult av unger som løper rundt og bråker. Hvis alternativet er å ikke kunne komme i din nære venninne sin babyshower fordi du absolutt ikke har barnevakt, så kan det heller vises kjønn. Anonymkode: e5525...8c2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke barn har noe å gjøre der med mindre de er så små at mor ikke kan gå fra. Selv da synes jeg hun bør være obs på å holde barnet litt i bakgrunnen da den fort stjeler all oppmerksomheten. Det er jo tross alt babyshower og ikke et barseltreff. Jeg tror uansett større unger fort kjeder seg i voksenselskap, og at det bør være den kommende mor som er i fokus. Da bør det ikke være fult av unger som løper rundt og bråker. Hvis alternativet er å ikke kunne komme i din nære venninne sin babyshower fordi du absolutt ikke har barnevakt, så kan det heller vises kjønn. Anonymkode: e5525...8c2 Jeg har ikke barn selv men noen i venninne gjengen har, Som skal se om de for funnet seg noe barnevakt. Tanken på at vi som ikke har barn synes det kommer til og bli styr med barn som skal springe rundt osv, Og at dette kan fort bli dumt for mammaen vi feirer for. Anonymkode: 9a6d0...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå