Gå til innhold

Gutt/jente Hva ønsker dere?  

1 stemme

1. 1. Gutt/jente Hva ønsker dere?

• Gutt
      3
    • Jente
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst på en liten jente jeg da den tid kommer... :tunge1:

Men det blir nok noen år til enda tenker jeg.

Men det viktigste er jo selvfølgelig at babyen er velskapt da.

Skrevet

Hvis jeg skulle blitt mamma nå, så ville jeg helst hatt ei lita jente (kanskje fordi jeg akkurat har blitt tante for en gutt). Typen har mest lyst på gutt 8) Hadde egentlig blitt sjeleglad hvis ungen var frisk uansett hvilket kjønn det hadde blitt!!

Skrevet

Ville hatt en gutt først så en liten jente som nr. to.

Er selv enebarn og har tenkt litt på hva jeg selv hels ville hatt av eldre/yngre søsken, kom frem til at jeg nok helst ville hatt en bror som var noen år eldre.

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Jeg ønsket meg gutt. Innerst inne, selvsagt, for man har jo ikke "lov" til å ønske seg noe annet enn en velskapt og frisk liten baby! Jeg fortalte det ikke til noen, men skrev det i dagboka mi - og tilogmed DET fikk jeg dårlig samvittighet for... :(

Nå var det jo ikke slik at jeg ønsket meg gutt for enhver pris, og hadde det blitt ei lita tulle hadde jeg jo ikke elsket henne mindre. Dessuten fikk saken et helt annet perspektiv etter ultralyd i uke 20 - da var det plutselig uviktig om det var gutt eller jente, jeg fikk jo se babyen min, babyen vår! :D

Mannen min sier at han ønsker seg ei lita jente neste gang, men jeg vet at han ikke mener det så veldig alvorlig. For meg er det revnende likegyldig nå som jeg vet hva det innebærer å være mamma. Lillebror eller lillesøster er hjertelig velkommen om noen års tid... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

GUTT!

Men som andre skriver her, er det aller viktigste at barnet er velskapt.

Anette :)

Skrevet

Hvorfor er det ikke med et alternativ der man kan krysse av for "Samma det!" eller noe sånt?? :o

For meg er det 100% likegyldig nå hvilket kjønn det blir. Kjønnet til babyen er uansett bare en liten del av den personligheten som jeg er mamman til :D Kommer til å elske den ungen.

Jeg ønsket meg en liten jente aller først, så en gutt. Men nå kan jeg med hånden på hjertet si "Jeg bryr meg ikke, bare det blir en av delene" :ler:

Og på fredag er det UL, vi vil vite kjønnet da hvis vi får. Mest av praktiske årsaker som navn og klesfarger, men også fordi vi er kjempenysgjerrige :wink: Men som sagt, om det er jente eller gutt spiller INGEN rolle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...