Gå til innhold

Hvordan liker dere det nye KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den assistenten funker dårlig med firefox...

Skrevet

Fungerer fint med 1.0.2 her hos meg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Klarte det ikke for noen dager siden.

Skrevet

Bruker 1.0.4 jeg da.. Vil ikke ha sikkerhetshullene ;)

Funket en gang, men nå åpnes det bare et lite vindu med hovedsiden....

Kanskje pga cookis eller no?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Bruker 1.0.4 jeg da.. Vil ikke ha sikkerhetshullene ;)

Hvorfor bruker du ikke 1.0.5 da? :tunge1:

Endret av Rattleshake
Skrevet

Jeg har også, med IE, fått et vindu på størrelse med den assistenten, med hovedsiden i, men etter å ha ventet en stund fungerer det igjen.... Har skjedd et par tre ganger, men alltid blitt bra igjen.

Skrevet
Hvorfor bruker du ikke 1.0.5 da?  :tunge1:

liker ting på norsk ;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
liker ting på norsk ;)

Å ja...Glemmer at folk kan være litt sære jeg :ler:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg savner også 'egne innlegg'-knappen. (selv om den snart kommer)

Gjest seroxata
Skrevet

jeg liker det bedre og bedre for hver dag:O

Gjest Gjest_Pauline_*
Skrevet

Hei! Jeg likte det "eldgamle" forumet, og da det ble endret for et par år siden ramla jeg ut, det virka komplisert. Nå har jeg bestemt meg for å "ramle inn igjen". Det er nok alltid slik at alt var bedre før,....til vi blir vant til det nye. Ellers satser jeg på at jeg har fått registrert meg og er med i valsen.

Skrevet

Jeg elsker forandringer og dette må sies å være en slik :) Har bare tittet rundt her i 2 minutter nå, og alt ser nokså annerledes ut men det er sikkert kjempefint!

Eneste jeg ikke likte så godt, da jeg er en smilybruker av dimensjoner (kremt) er det nye oppsettet under "Vis alle". De ligger loddrett og man må rulle og rulle og rulle. Akkurat det var bedre før syns jeg da alle var samlet vannrett/loddrett. Ellers er sikkert alt bare fryd :)

Skrevet (endret)
Jeg elsker forandringer og dette må sies å være en slik :) Har bare tittet rundt her i 2 minutter nå, og alt ser nokså annerledes ut men det er sikkert kjempefint!

Eneste jeg ikke likte så godt, da jeg er en smilybruker av dimensjoner (kremt) er det nye oppsettet under "Vis alle". De ligger loddrett og man må rulle og rulle og rulle. Akkurat det var bedre før syns jeg da alle var samlet vannrett/loddrett. Ellers er sikkert alt bare fryd :)

Helt enig med deg, Kafka. Litt slitsomt den rullinga... Og så finner jeg ikke den smileyen jeg brukte mest i det gamle forumet. :D hvor er den hen da? Kanskje jeg bare er dårlig til å lete ;)

Endret av ~Tone~
Skrevet

mye mer oversiktlig. lettere å finne fram.

det eneste er at når du trykker på nye innlegg siden sist du var her, så oppdaterer den seg hele tida, og det ble litt dumt.....

Skrevet

Ok.

Man må bare venne seg til det nye.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns det har blitt ganske så bra men det har tatt meg litt tid til å venne meg til alt det nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...