Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Noen som har satt på hair extentions her? I Oslo(området)? Jeg har litt oppklippet hår til litt nedenfor skuldrene, og drømmer om lengre hår.. ;o) Og lurte derfor på om noen har noen steder å anbefale, og hva det evt koster (sånn fra - til..). Vil altså først og fremst ha lengde - ikke fylde.. På forhånd takk for svar
Gjest Étoile Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Pratet med min frisør (Adam og Eva) om dette sist jeg var der, har også litt lenger enn skulderlangt hår. For ca 10 cm ekstra lengde, sa hun at det sannsynligvis kunne ligge på mellom 5-8000. Noe mindre dersom man bare skal ha litt volum.
aline Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 jeg har hair extensions, men kun for fylde og ikke for lengde. tok en "bunt", som vel består av en 15-17 extensions, altså 15-17 småbunter med hår, dette kostet meg 1700,- vet ikke hvor mye det koster for lengde, men Adam og Eva er vel ikke akkurat de rimeligste. jeg bruker en frisør som også er veldig dyktig, hun har egen salong på olavsgaard. Det kan være vanskelig å få time raskt pga at hun er alene og har mange kunder, men om du er interessert kan du sende en pm så kan du få internettadresse og informasjon til å kontakte henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå