Hei004 Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Hei Tidligere har jeg skrevet om venner som ikke er så greie mot meg. De kom inn på samme skole som meg. Jeg skjønner hun ene som hadde over snittet til skolen, men hun andre kom inn på sjette valget sitt, men nå sier hun at hun kom inn på samme skole som oss. Hun var nr 50 på venteliste og har ikke så høyt snitt. Det er jo umulig for henne å komme inn!! Jeg har tidligere stilt dette spm til ung.no og de sa det ikke er mulig å komme inn. Nå blir det ekstra vanskelig å bli kjent med nye siden de er så klengete og følger etter meg 24/7. Og så gir de meg stygge blikk og blir sure når jeg snakker med andre mennesker. Hvordan fikk hun plass? Og hvordan kan jeg bevise disse at jeg greier å skaffe meg flere venner når de bare vil at det skal være meg og dem og ikke noen andre?
Morpheus Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Drit nå i dem. Nå får du masse nye muligheter for å få nye og bedre venneforbindelser. Større sjans for at du treffer noen som passer bedre for deg med like interesser nå som utvalget blir større. Tar bare litt tid. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Hold deg på avstand men vær hyggelig mot de, så får du prøve å bli kjent med de andre i klassen din. Anonymkode: 28390...c4d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 hun ene høres ut som hun lyver, bare la det gå. Dere kommer sikkert ikke i samme klasse. Da blir du kjapt kjent med andre og får nye venner. Det går seg til. Anonymkode: ac63a...571 1
Hei004 Skrevet 7. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hun ene høres ut som hun lyver, bare la det gå. Dere kommer sikkert ikke i samme klasse. Da blir du kjapt kjent med andre og får nye venner. Det går seg til. Anonymkode: ac63a...571 Men jeg hørte at de pleier å sette sammen folk som gikk på samme skole i samme klasser.. vet ikke om det er sant. Men jeg vet ikke om hun lyver eller ikke.
Hei004 Skrevet 7. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2020 10 minutter siden, Morpheus skrev: Drit nå i dem. Nå får du masse nye muligheter for å få nye og bedre venneforbindelser. Større sjans for at du treffer noen som passer bedre for deg med like interesser nå som utvalget blir større. Tar bare litt tid. Men det som er problemet er at jeg har litt sosialangst og er veldig sjenert.
Hei004 Skrevet 7. august 2020 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2020 5 minutter siden, Humle Brumle skrev: Tror hun lyver for å psyke deg ut. Vet ikke.. hun vet ikke at jeg ikke liker dem. Hun sa det i en gruppechat hvor hun ene vennen også er med.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 12 minutter siden, Hei004 skrev: Men jeg hørte at de pleier å sette sammen folk som gikk på samme skole i samme klasser.. vet ikke om det er sant. Men jeg vet ikke om hun lyver eller ikke. Kontakt skolen og be om å bli plassert i en klasse hvor det ikke er noen fra din gamle skole. Forklar hvorfor. Anonymkode: 03d97...142 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kontakt skolen og be om å bli plassert i en klasse hvor det ikke er noen fra din gamle skole. Forklar hvorfor. Anonymkode: 03d97...142 Ja, anbefaler også dette. Anonymkode: dd458...f3e 3
Hei004 Skrevet 7. august 2020 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt skolen og be om å bli plassert i en klasse hvor det ikke er noen fra din gamle skole. Forklar hvorfor. Anonymkode: 03d97...142 Takk! Skal prøve det
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 Dere kommer nok til å gli fra hverandre uansett. Bare distanser deg litt Anonymkode: 627d0...475
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #13 Skrevet 7. august 2020 Be om å komme i en annen klasse. Da har dere også så forskjellig timeplan at dere ikke rekker å sees så mye. Anonymkode: edf7f...57c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #14 Skrevet 7. august 2020 Venn og venn fru blom. Høres mer ut som en uvenn. Forklar problemstillingen for skolen, mulig de rekker å omrokkere litt på klassesammensetningen. Anonymkode: ff513...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå