Lillemorbare Skrevet 7. august 2020 #1 Del Skrevet 7. august 2020 Har noen av dere hund og robotgressklipper? Hvordan fungerer det? Stopper gressklipperen for hunden eller kjører den på hunden? Har veldig lyst på robotgressklipper, men ikke om det til fare for mine firbente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Del Skrevet 7. august 2020 Vi har det, og det går fint. han har fått beskjed om å ikke være nær den og respekterer det. broren min stopper sin klipper når barna leker ute. Anonymkode: cb394...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Del Skrevet 7. august 2020 Hunder hopper som oftest unna når noe beveger seg rett mot dem. Min valp gikk og snuste etter robotgressklipperen, og hoppet unna da den snurret rundt 😅 nå ignorerer hun klipperen såfremt den ikke kommer kjørende rett mot henne. Da går hun noen steg til siden for å unngå den Anonymkode: c0d77...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå