AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Hei! Jeg leter etter en robotstøvsuger som er billig, men som funker. Jeg har veldig dårlig rygg og kan derfor verken jobbe eller bruke en vanlig robotstøvsuger. Den må ikke være noe fancy greier med app. Så lenge den funker som en støvsuger så er jeg fornøyd. Har noen av dere noe erfaring med en som ikke koster all verdens og som gjør jobben sin? 😄 Anonymkode: 9cb99...c51 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Denne er svært billig, men jeg vet ikke om den er så billig at det er for godt til å være sant: https://www.sparnet.no/teknikk/robotstovsugeren-nord-ic?gclid=EAIaIQobChMIy5GR6_eI6wIVhNKyCh2LRg7-EAQYASABEgLOWPD_BwE Anonymkode: 28dc9...65d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Jeg har mange kolleger som skryter av roborock. Men nå er jo mange av Roomba sine gode modeller blitt ganske billige. Den vi har kostet opprinnelig 8 000 da vi kjøpte den (men vi fikk den på salg..), mens nå selger de den til rundt 4 000. Vi er kjempefornøyd med den (og den har app), roomba 860, tror jeg det er. Ikke toppmodellen, uten kamera, men den fungerer mye bedre enn vi hadde håpet på. Anonymkode: 1bbee...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Poenget med app er jo at du k an styre hvor du vil støvsuge, evt hvor den ikke skal gå. Jeg har en roborock s5 og er superfornøyd. Anonymkode: 0d562...37b 2
Hmmmmmm Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Jeg har også Roborock s5. Veldig fornøyd. Den jobber systematisk. Man kan bare trykke på start så tar den hele etasjen den er på. Når den er ferdig går den tilbake til laderen. Men med appen kan man gjøre mye mer. Kjøp i alle fall en smart støvsuger som jobber systematisk, og ikke vilkårlig. For det kan man bli gal av. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #6 Skrevet 8. august 2020 Kan virkelig anbefale Roborock s5, den får med seg alt! Virkelig en hjelper for en småbarnsfamilie. Kan få den til å støvsuge i avgrensede området ved bruk av app. På den måte kan man bare ta området ved spiseplassen etter hvert måltid feks. Anonymkode: c0282...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå