Gjest Lampe1 Skrevet 7. august 2020 #41 Skrevet 7. august 2020 9 minutter siden, YjLKm skrev: Jeg prøver bare å utfordre dine utsagn litt. Du er veldig bastant, og jeg ser ikke at du begrunner noe i annet enn dine egne oppfatninger. Og så fremstiller du det som en ufravikelig sannhet. Jeg skriver «jeg synes» og «jeg mener». En litt mer ydmyk tilnærming. Jeg vet heller ikke om jeg vil bruke sommerferien min til en inngående diskusjon om disse temaene. Meningene dine har du allerede bestemt deg for at er ufravikelige, det er tilnærmingen din jeg synes er interessant. Jeg har skrevet et lengre svar på ditt bedre argumenterte innlegg lenger oppe. Greit nok at jeg er bastant, men jeg kan tenke selv basert på egne erfaringer og kunnskaper. Det er ikke en dårlig ting å stille spørsmålstegn til offentlige myndigheter. Hvor har jeg sagt at mine meninger er en ufravikelig sannhet? Vi har begge våre syn og erfaringer, begge kan ha noe rett. Jobber du i psykiatri siden du er så engasjert og defensiv i denne saken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå