Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #1 Skrevet 15. juli 2005 Reiser til Danmark i morgen - og nå lurer jeg på om det er noe vi bør få med oss på en sådan ferie! Noen tips til severdigheter, fine steder, fine strender o.l. på Jylland? K
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #2 Skrevet 15. juli 2005 Er det nordjylland eller sønderjylland? Jeg har vært på to reiser i sommer, en i norddanmark og en i sør, og det var mye forskjellig å se. Jeg vil anbefale å finne ut hvor det foregår noe morsomt, f.eks. er det mange lokale markeder og festivaler, og så reise litt rundt etter det. jeg fikk med meg Skagen-festivalen på den måten. Masse folk, båtliv, konserter og ting som skjer. Skagen var utrolig vakker, flotte strender etc. men det blåser litt...
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Takk! Vi har tenkt til å kjøre nedover på østkysten vi da...har egentlig ikke planlagt noe som helst. Vi liker feriene sånn, kjører helt på måfå - men det er jo kjekt å få med seg noen tips på veien da! Skagen kommer nok til å få et besøk!
monja Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Randers Regnskov Den gamle by i Århus Nordsømuseet i Hirtshals Ørnereservatet i Bindslev - er et MUST!!!! Kattegatcenteret i Grenå - gå gjennom haitanken. Den tilsandede kirke i Skagen Den tilsandede kirke (bilde) Grenen. Danmarks nordliste punkt. Stå med en fot i Skagerak og en fot i Kattegat. Løveparken i Givskud - anbefales. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå