AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Vi damer lager oss fantasier, iallefall jeg. Alt ifra at vi begynner å kysse, til en helt vill opphisset stemning😉 Gjør dere også det? Eller er det mer visuell fantasi? Akkurat når dere spruter (sorry for ødeleggelse) , tenker dere på hun du er kåt på da? Anonymkode: d523f...736 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi damer Kutt nå ut! Anonymkode: bc3ce...380 4
Morten1 Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Du sier først at alle damer gjør det for så si at det kun er deg? 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 For et dumt spørsmål, selvfølgelig gjør de det. Alle gjør det fra tid til annen. Ser jeg en mann i bar overkropp f.eks kan jeg fort fantasere. Anonymkode: 4c57b...106 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Jeg tenker på ei deilig dame i en erotisk setting, naken i dusjen, såper seg inn der nede og onanerer, barberer seg, at hun tisser i dusjen, eller hva som helst. Anonymkode: 2094e...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt nå ut! Anonymkode: bc3ce...380 Bra kommentar, sikkert spikertreff, men hvorfor bry seg så veldig?? Korona er verre. Anonymkode: 2094e...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #7 Skrevet 7. august 2020 2 minutter siden, Morten1 skrev: Du sier først at alle damer gjør det for så si at det kun er deg? Tankegangen rundt kvinner og menn er ulik. Menn flest tenker på en helt annen måte enn det vi damer gjør. Derfor skriver jeg "vi" damer. Klart det er jo noen damer her som er bifil/lesbisk som helt sikkert ikke har lik oppfatning. Nå snakker jeg ut ifra oss heterofile, klassiske dame fenomenet, som gjenspeiler seg hos de fleste. Ikke alle, beklager! Rettelse! Anonymkode: d523f...736 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #8 Skrevet 7. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt nå ut! Anonymkode: bc3ce...380 Les opp. Anonymkode: d523f...736
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #9 Skrevet 7. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les opp. Anonymkode: d523f...736 Ja det hjalp jo. Kvinner er enten som deg eller så er de ikke klassisk hetero? Anonymkode: bc3ce...380
Bamseklemmer Skrevet 7. august 2020 #10 Skrevet 7. august 2020 Alle burde ta ibruk fantasier for å oppnå sin egen orgasme... og når du vil komme kan du regulere selv med tankegang. 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #11 Skrevet 7. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det hjalp jo. Kvinner er enten som deg eller så er de ikke klassisk hetero? Anonymkode: bc3ce...380 Å hjelpes. Damer og menn har vesentlig ulik tankegang, ulike oppfatninger av ting, holdninger osv. Det heter kjønnsforskjeller. Om ikke du er en av dem, så beklager jeg misforståelsen. Anonymkode: d523f...736 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #12 Skrevet 7. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hjelpes. Damer og menn har vesentlig ulik tankegang, ulike oppfatninger av ting, holdninger osv. Det heter kjønnsforskjeller. Om ikke du er en av dem, så beklager jeg misforståelsen. Anonymkode: d523f...736 Jeg er fullt klar over det. Men at alle kvinner fantaserer om andre er ikke verken kjønnskarakteristika eller kjønnsforskjell. Kom tilbake ETTER du har studert noen år med biologi om målet er å belære. Hvis målet er noe helt annet, så kutt ut både generalisering og belæring. Anonymkode: bc3ce...380
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #13 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Korona er verre. Anonymkode: 2094e...ecc Nei. Anonymkode: bc3ce...380
Gjest Alterego666 Skrevet 7. august 2020 #14 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tankegangen rundt kvinner og menn er ulik. Tankemønsteret fra person til person er ulikt. Ditt behov for å kategorisere er ganske umodent. Heldigvis reflekteres det i svarene her at det er et mangfold hos begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #15 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: bc3ce...380 Litt Anonymkode: d523f...736
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #16 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fullt klar over det. Men at alle kvinner fantaserer om andre er ikke verken kjønnskarakteristika eller kjønnsforskjell. Kom tilbake ETTER du har studert noen år med biologi om målet er å belære. Hvis målet er noe helt annet, så kutt ut både generalisering og belæring. Anonymkode: bc3ce...380 Forskjeller hos menn og kvinner Alle fantasier er unike og de varierer fra person til person. Likevel finnes det noen vesentlige forskjeller. Særlig mellom mann og kvinne. – Kvinner fantaserer mer om følelsesmessig tilfredsstillelse og nærhet, noe som er i samsvar med kjønnsforskjeller i seksuell personlighet. Men det er viktig å merke seg at også menn fantaserer omkring slike emosjonelle nærhetsaspekter; det er overlappende normalfordelinger her. Det er viktig å merke seg at det likevel er forskjeller i seksuell psykologi. Kvinner har derfor flere likekjønnede fantasier. Menn har typisk mer lyst på seksuell variasjon og er mer visuelt stimulert og dermed mer opptatt av hvem man har sex med, sier Kennair. Anonymkode: d523f...736
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #17 Skrevet 7. august 2020 35 minutter siden, Alterego666 skrev: Tankemønsteret fra person til person er ulikt. Ditt behov for å kategorisere er ganske umodent. Heldigvis reflekteres det i svarene her at det er et mangfold hos begge kjønn. Ja, det er heldigvis forskjell på alder og modenhet... Anonymkode: bc3ce...380
Gjest Frietøyler Skrevet 7. august 2020 #18 Skrevet 7. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Forskjeller hos menn og kvinner Alle fantasier er unike og de varierer fra person til person. Likevel finnes det noen vesentlige forskjeller. Særlig mellom mann og kvinne. – Kvinner fantaserer mer om følelsesmessig tilfredsstillelse og nærhet, noe som er i samsvar med kjønnsforskjeller i seksuell personlighet. Men det er viktig å merke seg at også menn fantaserer omkring slike emosjonelle nærhetsaspekter; det er overlappende normalfordelinger her. Det er viktig å merke seg at det likevel er forskjeller i seksuell psykologi. Kvinner har derfor flere likekjønnede fantasier. Menn har typisk mer lyst på seksuell variasjon og er mer visuelt stimulert og dermed mer opptatt av hvem man har sex med, sier Kennair. Anonymkode: d523f...736 Nåja, det blir for enkelt, at vi kvinner fantaserer så mye om følelsesmessig tilfredsstillelse og nærhet. Det er vel godt dokumentert at kvinner, om ikke alle, like fantaserer om at overvektig, stygg litt «ekkel» mann (med solid utstyr) bare tar for seg eller at vi fantaserer om å bli brukt av flere, og etterlatt som ei rundpult filledokke.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #19 Skrevet 7. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tankegangen rundt kvinner og menn er ulik. Menn flest tenker på en helt annen måte enn det vi damer gjør. Derfor skriver jeg "vi" damer. Klart det er jo noen damer her som er bifil/lesbisk som helt sikkert ikke har lik oppfatning. Nå snakker jeg ut ifra oss heterofile, klassiske dame fenomenet, som gjenspeiler seg hos de fleste. Ikke alle, beklager! Rettelse! Anonymkode: d523f...736 Lesbiske er ikke heterofile menn. Vesentlig forskjell der. Anonymkode: 619e2...a35
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #20 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, Frietøyler skrev: Nåja, det blir for enkelt, at vi kvinner fantaserer så mye om følelsesmessig tilfredsstillelse og nærhet. Det er vel godt dokumentert at kvinner, om ikke alle, like fantaserer om at overvektig, stygg litt «ekkel» mann (med solid utstyr) bare tar for seg eller at vi fantaserer om å bli brukt av flere, og etterlatt som ei rundpult filledokke. Akkurat. Anonymkode: bc3ce...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå