AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Mini har vokst ut av joggesko og sandalene sine. Nettopp begynt i bhg så skobehovet stiller litt større enn hva det nødvendigvis gjør her hjemme.. har et par høye vikingsko som enda passer. Tenker å kjøpe sko, men så lurer jeg da. Er det noe vits i å kjøpe sandaler nå i august?? Bor i nord-norge... hvilke sko bruker dere på barna nå i overgangen til høst?? Vil jo gjerne at de kan brukes mer enn knapt en mnd.. Anonymkode: 6bff9...07b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Ville droppet sandaler og kjøpt vanlige joggesko. Anonymkode: 32e90...fa0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Her får joggeskoa han har holde (ble kjøpt nye i sommer, så de skal passe han enda). Ellers vil jeg anbefale å bruke goretex sko. Da det fort blir litt våtere i gresset og slik fremover nå, og mye våte bein. Da er det greit med noe som er vanntett på tekstilene på skoa. Ble oftest ikke vanlige joggesko er. Sandaler kan du kjøpe om de blir brukt inne i høst/vinter men ikke for å bruke ute noe særlig. Så klart kan det komme en og annen dagen med sandalvær, men hadde ikke brukt penger på det jeg nei, og de kan joikke brukes neste år uansett. Anonymkode: f9c09...b4d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 Hadde kjøpt joggesko eller Goretex sko som ikke er så varme. Mange av disse overgangsskoene synes jeg er for varme å bruke enda. Anonymkode: 03c82...8fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå