AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Hei, jeg vurderer å ta opp igjen naturfag, noen som vil dele litt tips og råd? Nettsider? Jeg lurte også på om man skal gå etter den nye eller gamle læreplanen Anonymkode: 44faf...72e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg vurderer å ta opp igjen naturfag, noen som vil dele litt tips og råd? Nettsider? Jeg lurte også på om man skal gå etter den nye eller gamle læreplanen Anonymkode: 44faf...72e Jeg tok opp naturfag hos sonans og er veldig fornøyd med opplegget deres! Er også nettbasert dersom man bor langt unna en skole. Eventuelt har youtube også videoer:-) Trooorr vi privatister fortsatt kan gå etter den gamle læreplanen. (Mener å ha hørt at privatister kan bruke læreplanene som var i noen år til, men det finner man fort ut av ved å høre med noen) Anonymkode: 394ef...815
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #3 Skrevet 7. august 2020 Jeg tok også naturfag via Sonans. HERLIG dame som hadde timene. Ble nærmest motivert til å bli biolog som henne, jeg som alltid har hatet naturfag. Hadde 2 i faget fra før. Hun hadde et supert opplegg, var engasjert i timene og kom med mange gode tips. Vi fikk beskjed om å komme med penner med 10 forskjellige farger første skoledag, og vi brukte dem aktivt til å tegne de forskjellige læringskravene. På eksamen var jeg så utrolig trygg på det hun hadde lært meg, og jeg endte opp med å få 6 på eksamen, og det uten at sensor trengte betenkningstid. Så jeg anbefaler naturfag via Sonans på det aller sterkeste. Anonymkode: 0c074...a16
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Skrevet 7. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok også naturfag via Sonans. HERLIG dame som hadde timene. Ble nærmest motivert til å bli biolog som henne, jeg som alltid har hatet naturfag. Hadde 2 i faget fra før. Hun hadde et supert opplegg, var engasjert i timene og kom med mange gode tips. Vi fikk beskjed om å komme med penner med 10 forskjellige farger første skoledag, og vi brukte dem aktivt til å tegne de forskjellige læringskravene. På eksamen var jeg så utrolig trygg på det hun hadde lært meg, og jeg endte opp med å få 6 på eksamen, og det uten at sensor trengte betenkningstid. Så jeg anbefaler naturfag via Sonans på det aller sterkeste. Anonymkode: 0c074...a16 Hvor i landet? Anonymkode: 26197...3b6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Skrevet 7. august 2020 Anbefaler ask privatist. Presise videoer som dekker hele pensum. Anonymkode: b6d23...148
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #6 Skrevet 7. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet? Anonymkode: 26197...3b6 Oslo! Anonymkode: 0c074...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå