Fioljenta Skrevet 22. september 2020 Forfatter #41 Skrevet 22. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dette opplevde jeg også. Skummelt Anonymkode: e1d78...219 Jeg tror dere. Det skal være mulig få en overtrent PC-muskel. Den vanlige årsaken er visstnok at man spenner PC-muskelen og holder over lengre tid (f.eks. for å unngå å gå på do). Hvis PC-muskelen liksom «henger seg opp», kan du slite med å komme også. Behandlingen går blant annet ut på å lære å slappe av i muskulaturen. Kegel-øvelser har to faser: 1) Spenn PC-muskelene 2) Slapp av Såvidt jeg har skjønt er man trygg så lenge man tar med begge faser. Da trener man jo også på å gi slipp. Og det er det med å slappe av som er så viktig hvis du vil unngå å slite med å komme. Husk også at å trene PC-muskelen for å få multiple ikke handler om å spenne i flere minutter, men kun om å spenne i det øyeblikket du trenger det. (Forresten, det med edging og multiple er uansett ikke noe man bør drive med - uansett kjønn - dersom det å komme i utgangspunktet er vanskelig.) Du kan lese mer om overtrent PC-muskler her (engelsk side). Jeg er verken mann eller fagperson, men på meg virket det som en god side. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #42 Skrevet 22. september 2020 18 timer siden, Sander33 skrev: Jeg får multiorgasmer. Eller, type 1, kan få ubegrensede antall orgasmer på rad. Alle med sprut (eller det blir jo tomt da, så ikke mye som kommer ut etterhvert.). De er ikke sammenhengende orgasmer, men kan komme på rekke og rad, også uten at penis rekker å bli slapp. Sluttet vel å telle på 14. Er vel ingen øvre grense. Men er nok 5-6 i timen. kun ei jente som har klart å holde følge, men på hennes 12 orgasme løp hun nærmest bedende ut av rommet og ba om en pause😂 Dette har mye mer med stimulering å gjøre, enn med øvelsene som står på den siden. Jeg klarer det alene, og med partner. Jeg vet hva triksene er som funker for meg. Tipper det hadde funket for andre og. Spennende! Kan du dele hvordan du gjør det? Jeg får selv multiorgasmer, og det hadde vært så kjekt å gi mannen det samme. Å få ham til å trene ekstra er det likevel lite vits i. Han har bra styring allerede, og nærmest full kontroll på når han skal komme (når jeg vil 😄), men han tror ikke på at menn kan få flere. I alle år har han stoppet opp når han kom, eller fått meg til å stoppe opp, fordi han blir for følsom på penishodet når han kommer. Det blir vondt med videre stimulering. Nå har jeg imidlertid lært meg å kunne stimulere ham videre ved å ikke berøre hodet med en gang, men fortsette med å stimulere skaftet. Med det har jeg nå klart å forlenge orgasmen, men å gi en ekstra har jeg ikke klart. Teknikker mottas gjerne. Helst de jeg, kvinnen, kan jobbe med uten å be ham gjøre noe spesielt selv. Anonymkode: fed6b...947
Sander33 Skrevet 22. september 2020 #43 Skrevet 22. september 2020 Dersom han blir «over»følsom på penishodet etter en orgasme ville jeg sett på det. Jeg får kun overfølsomhet det kun om jeg «bruker og benner og vrir» penis når jeg støter inn. Type misjonæren og søke ned i vagina, motsatt av opp mot gpunkt, og heller mot analsiden og skaftet treffer da klitoris. Da blir stimulering av penis kraftig, og man kan bli øm. Hva han blir øm av må han svare for. Og om han blir øm alltid, av alle teknikker. Jeg og kan bli øm, men egentlig av bare hard overstimulering. Brenner veldig for trykkvariasjon på penis. Trykkvariasjon og så friksjon. Jenter vil ha konstant trykk for å komme med klitoris, og trykkvariasjon på gpunkt og squirt. Penis liker trykkvariasjon. Det er trykkendringene som vi liker, ikke «sugingen» med konstant trykk. De fleste jenter er superflinke til å holde akkurat likt trykk med hånden! Imponert! Trykkforskjellen ved runk og suging da blir at penis har trykk og ikke har trykk. Man kan variere trykket! Nesten så man kan komme med å variere trykket med hånden helt rolig. ok. Her er hjemmeoppgave. Begge kommer, eller han tilslutt. Ikke ta penis ut. Slapp av begge ro. Ta så vaginale sammentrekninger på jenta med penis i. Se om penis blir slapp eller stivner igjen. Mannen kan så føre penis akkurat så langt inn i henne at knipingen treffer mest på tuppen/strengen. Kan og komme slik. Men stivner og blir rett på en ny runde.. Etter en orgasme. Slapp av. Penis er øm etter å ha kommet. Ta en fuktet finger ørlett over glansen/strengen under penis. Bare superlett. Akkurat som om det var klitorisen din. Like lett. Garantert ny runde og jeg kommer og lett av slik superlett berøring når penis er øm etter første runde.
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #44 Skrevet 25. september 2020 På 22.9.2020 den 9.23, Fioljenta skrev: (Forresten, det med edging og multiple er uansett ikke noe man bør drive med - uansett kjønn - dersom det å komme i utgangspunktet er vanskelig.) Du kan lese mer om overtrent PC-muskler her (engelsk side). Jeg er verken mann eller fagperson, men på meg virket det som en god side. Det du skriver i parantes er veldig viktig faktisk, men knipeøvelser kan hjelpe for å trimme prostataen. Det er hjernen som styrer prostataen som gir sammentrekninger(utløsningen) under orgasme. For hver sammentrekning kommer det en ny stråle, hvorfor det er pulserende er jo fordi det skaper trykk som sender sæden ut. Ved utløsning uten orgasme renner jo sæden bare ut uten sammentrekninger, vanligvis er det overskuddet i sædblæren som kommer... Selvkontroll må man ha og man ligger veldig nært "point of no return", det vil si at man holder igjen. Kommer du over det punktet og den første sammentrekningen kommer, kommer som regel hele ladningen i pulserende støt... Jeg fikk opp: "Page not found" på linken din...? Den dokumentasjon i linken er ikke den myntet på forstørret prostata? Men overtrent pc muskel har jeg ikke noe særlig tro på. All muskelatur i kroppen tar ikke skade av trening, den styrker oss faktisk. Leger anbefaler jo oss å trene prostataen med knipeøvelser, og det er jo begrenset hvor mye man trener også. I begynnelsen fikk jeg ofte krampe som varte i en time, det kjentes ut som jeg knep heletiden og var steinhard... ereksjonen var også steinhard, men etter mere trening senere forsvant krampen. Nei, sjekk strålen gutter, klem og kjenn etter klumper i pungen, og sjekk balleheisen og tren muskelen! Det skal ikke så mye til for å glede den som skal bruke den🙄
Fioljenta Skrevet 26. september 2020 Forfatter #45 Skrevet 26. september 2020 16 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg fikk opp: "Page not found" på linken din...? Den dokumentasjon i linken er ikke den myntet på forstørret prostata? Hmmm... siden er visst flyttet hit: https://continence.org.au/news/hypertonic-pelvic-floor Jeg forstår det sånn at det er musklene i bekkenbunnen som «henger seg opp». Kegeløvelser ser jeg fortsatt på som greie fordi de også handler om å slappe av i musklene. Hvis du derimot kniper og kniper uten å gi slipp, så ser jeg for meg at det gir trøbbel i lengden. Leger (og jordmødre) anbefaler hos å trene, så å trene for lite er nok mer normalt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå