Geojak Skrevet 12. august 2020 #21 Skrevet 12. august 2020 13 timer siden, Mrs Robinson skrev: Det er ikke lov å reklamere for nettsider i arbeidssammeneheng på kg. I fare for å ødelegge tråden, da det egentlig ikke er dette tråden handler om. (men klarer ikke la være og kommentere akkurat denne) Dette er vel "skivebom" når det gjelder @Fioljenta sine innlegg. Hun linker til sin blogg, som om du går inn på den og leser er helt fri for reklame. Den inneholder bare mye fin lesning og gode tips. Så jeg ser ikke helt hvor arbeidssammenheng kommer inn i bildet her. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #22 Skrevet 12. august 2020 22 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er nok ikke som andre menn, og de fleste menn feiler på så mange punkter når det kommer til kvinner. De feiler til og med når de blir missunnelige på andre menn som har hatt mange kvinner... Jeg er blitt fortalt at jeg er intelligent på kvinnens nytelse og forståelse, og at jeg får frem det beste i en kvinne. Å få frem et smil, håp og glede i ei kvinne har aldri vært galt, behandler man dem godt og gir dem trygghet og forståelse kommer man langt. At du ser på mine erobringer som skryt er jo bare ditt syn på det. Jeg ser ikke det på som skryt... det eneste jeg skryter av er at ingen kvinne har angret på det jeg har gitt dem, det kommer nok av behandlingen og god kommunikasjon. Jeg er ingen tryllekunstner som sier hokus pokus, så har jeg meg ei dame. Menn har bare feil fokus når de kommuniserer med kvinner, fordi mange kvinner har "interessen" veldig kort lunte... Men tør du ikke si hvor gammel du er? Blir imponert hvis du er over 50 år og fortsatt kan komme 6-7 ganger på en dag! 😁 Anonymkode: 68307...5ed 1
Bamseklemmer Skrevet 13. august 2020 #23 Skrevet 13. august 2020 (endret) På 12.8.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev: Men tør du ikke si hvor gammel du er? Blir imponert hvis du er over 50 år og fortsatt kan komme 6-7 ganger på en dag! 😁 Innrømme kan jeg godt gjøre... jeg er 49 år og stolt som en hane. Jeg har til og med sluttet med medisiner som jeg tidligere hadde for hjerte og blodtrykk, idag har jeg blodtrykk som en 35 åring sa legen. Går eller løper 5 km hver dag, hvis jeg ikke har noe annet fysisk aktiviteter. Og selvfølgelig onanerer jeg litt for mye iflg brukere her, men det går ikke utover noen da jeg er singel og har hjemmekontor... Jo jeg kan komme 10 ganger også, men da kreves det ei kvinnehånd😅 normale dager 3-4, så kanskje en dags opphold eller to, så blir jeg nesten umettelig igjen. Jeg vet det ikke er normalt, men jeg har iallefall blodsirkulasjonen i orden... for jeg blir kåt ut av det blå, og da dukker disse fantasiene mine opp... Endret 5. september 2020 av Bamseklemmer
Fioljenta Skrevet 14. august 2020 Forfatter #24 Skrevet 14. august 2020 På 11.8.2020 den 3.25, AnonymBruker skrev: cock ring Anonymkode: 7f71f...977 Bruker du den for å få multippel? Nå er forresten hele guiden publisert. Håper dere får mye moro med den! (Og at dere deler tips) 💜 4
Fioljenta Skrevet 4. september 2020 Forfatter #25 Skrevet 4. september 2020 Jeg bare må spørre: er det flere som har testet ut noen av stegene for å få flere orgasmer uten sprut etter hverandre? Fungerer det? Har dere erfaringer å dele? (Kjenner jeg er bittelitt masse nysgjerrig... Vi har jo bare våre egne erfaringer, så lurer på om det virker på flere.)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #26 Skrevet 5. september 2020 11 timer siden, Fioljenta skrev: Jeg bare må spørre: er det flere som har testet ut noen av stegene for å få flere orgasmer uten sprut etter hverandre? Fungerer det? Har dere erfaringer å dele? (Kjenner jeg er bittelitt masse nysgjerrig... Vi har jo bare våre egne erfaringer, så lurer på om det virker på flere.) Ikke svaret du er ute etter, men jeg pleier å "edge" mannen, altså stoppe stimuleringen rett før han kommer. Når jeg har gjort det noen ganger begynner han å sprute uten å få orgasme, noe som gjør at han ikke mister tenningen. Gjør dette flere ganger og deler på å svelge sæden😋 Anonymkode: 2fc06...264 2
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2020 #27 Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke svaret du er ute etter, men jeg pleier å "edge" mannen, altså stoppe stimuleringen rett før han kommer. Når jeg har gjort det noen ganger begynner han å sprute uten å få orgasme, noe som gjør at han ikke mister tenningen. Gjør dette flere ganger og deler på å svelge sæden😋 Anonymkode: 2fc06...264 Den samme metoden bruker jeg, sæden pipler ut med ultra svake sammentrekninger, ingen utløsning direkte. Jeg tror det er bare litt overskudd av sædproduksjonen av lang terging som kommer. De gangen jeg bommer kommer hele ladningen i 15 -20 pumpslag og orgasmen kan vare i ca fra 30-60 sekunder. Da snakker vi mengder, jeg tok et bilde av ladningen fordi jeg syntes det var utrolig mye... Nå idag har jeg nesten like stor ladning, men må vente et par dager mellom hver gang jeg prøver... Normalladninger har jeg hver dag opptil flere ganger daglig, men den går desverre til kråka🙄
Fioljenta Skrevet 5. september 2020 Forfatter #28 Skrevet 5. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke svaret du er ute etter, men jeg pleier å "edge" mannen, altså stoppe stimuleringen rett før han kommer. Når jeg har gjort det noen ganger begynner han å sprute uten å få orgasme, noe som gjør at han ikke mister tenningen. Gjør dette flere ganger og deler på å svelge sæden😋 Anonymkode: 2fc06...264 Sprute uten orgasme? Det var en ny vri for meg. Vi har lekt mer med å få orgasme uten å sprute. (Hvis han spruter, mister han vanligvis både ereksjon og tenning. Så det du forteller er stikk motsatt av oss. Snodig, men kult.) 1
Coachshinny Skrevet 19. september 2020 #29 Skrevet 19. september 2020 På 4.9.2020 den 22.58, Fioljenta skrev: Jeg bare må spørre: er det flere som har testet ut noen av stegene for å få flere orgasmer uten sprut etter hverandre? Fungerer det? Har dere erfaringer å dele? (Kjenner jeg er bittelitt masse nysgjerrig... Vi har jo bare våre egne erfaringer, så lurer på om det virker på flere.) Åh ja. Jeg har testet den og ja, gjett om den fungerer. Klart så mange tørre orgasmer at Mang sikkert vil si at det er umulig. Sendte deg en pm. Men kan si jeg har klart mer enn 20 orgasmer på rad.
Fioljenta Skrevet 20. september 2020 Forfatter #30 Skrevet 20. september 2020 17 timer siden, Coachshinny skrev: Åh ja. Jeg har testet den og ja, gjett om den fungerer. Klart så mange tørre orgasmer at Mang sikkert vil si at det er umulig. Sendte deg en pm. Men kan si jeg har klart mer enn 20 orgasmer på rad. Så utrolig kult at du har testet og fått det til! Tenk at menn har denne muligheten - uten å få det til...
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2020 #31 Skrevet 20. september 2020 På 5.9.2020 den 19.48, Fioljenta skrev: Sprute uten orgasme? Det var en ny vri for meg. Vi har jo ei sædblære som fylles opp, og størrelsen på bæra økes jo med hyppig bruk og av mye ereksjon. Når sædblæren er full og man fortsetter med edgingen kan sæden renne ut uten at det forårsaker orgasme. Iallefall holder man igjen såpass at det bare pipler ut istedet for å åpne helt på lukkemuskelen... Så et filmklipp at det var en mann som fylte opp et helt melkeglass ca 2 dl, så han hadde sikkert stor sædblære og har trent mye. I et andre klipp ser jeg at det er flere som kommer i rekke, sånn 3-7 ganger med 1 minuttsmellomrom... mot slutten avtar jo mengden til blæra er tom, da blir det vel naturlig at det blir vanskeligere å få orgasme... Så ja, man kan få utløsning uten orgasmesammentrekninger, sammentrekningene er iallefall så små at det ikke føles som orgasme... 1
Fioljenta Skrevet 21. september 2020 Forfatter #32 Skrevet 21. september 2020 22 timer siden, Bamseklemmer skrev: Vi har jo ei sædblære som fylles opp, og størrelsen på bæra økes jo med hyppig bruk og av mye ereksjon. Når sædblæren er full og man fortsetter med edgingen kan sæden renne ut uten at det forårsaker orgasme. Iallefall holder man igjen såpass at det bare pipler ut istedet for å åpne helt på lukkemuskelen... Ah... sånn sett. Det gir jo mening. Jeg har alltid tenkt på det som «precum». 22 timer siden, Bamseklemmer skrev: Så et filmklipp at det var en mann som fylte opp et helt melkeglass ca 2 dl, så han hadde sikkert stor sædblære og har trent mye. Her ble jeg litt forvirret. I store norske leksikon (og en haug andre Google-søk) står det at vanlig mengde er 2-5 ml, altså omtrent som en spiseskje. Rekorden er det litt usikkerhet rundt, men største mengde som faktisk er målt ligger visstnok på ca. 1dl. (109ml). 2dl hørtes vanvittig mye ut. Sikker på at det ikke var noe filmtriks på gang? 2
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2020 #33 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, Fioljenta skrev: Ah... sånn sett. Det gir jo mening. Jeg har alltid tenkt på det som «precum». Ja, precummmen er jo blank og vårt glidemiddel for sæden som kommer ut, husker ikke farten på utløsningen, men jeg har hørt maksimalt 70 km/t, normalt ligger den vel på 40km/t. Men det er fart nok og det kjennes, den lengste spruten min har vært litt over 2 meter, men det er en stund siden nå... 2 timer siden, Fioljenta skrev: Ah... sånn sett. Det gir jo mening. Jeg har alltid tenkt på det som «precum». Her ble jeg litt forvirret. I store norske leksikon (og en haug andre Google-søk) står det at vanlig mengde er 2-5 ml, altså omtrent som en spiseskje. Rekorden er det litt usikkerhet rundt, men største mengde som faktisk er målt ligger visstnok på ca. 1dl. (109ml). 2dl hørtes vanvittig mye ut. Sikker på at det ikke var noe filmtriks på gang? Skal se om jeg finner klippet til deg, sender den på pm hvis det er greit?
Fioljenta Skrevet 21. september 2020 Forfatter #34 Skrevet 21. september 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Skal se om jeg finner klippet til deg, sender den på pm hvis det er greit? Hehe... jeg tror jeg heller vil leve i uvitenhet om det stemmer eller ei. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #35 Skrevet 21. september 2020 Hvorfor er det greit at denne brukeren reklamerer for bloggen sin her inne? Anonymkode: 38dfc...4ee
Sander33 Skrevet 21. september 2020 #36 Skrevet 21. september 2020 Jeg får multiorgasmer. Eller, type 1, kan få ubegrensede antall orgasmer på rad. Alle med sprut (eller det blir jo tomt da, så ikke mye som kommer ut etterhvert.). De er ikke sammenhengende orgasmer, men kan komme på rekke og rad, også uten at penis rekker å bli slapp. Sluttet vel å telle på 14. Er vel ingen øvre grense. Men er nok 5-6 i timen. kun ei jente som har klart å holde følge, men på hennes 12 orgasme løp hun nærmest bedende ut av rommet og ba om en pause😂 Dette har mye mer med stimulering å gjøre, enn med øvelsene som står på den siden. Jeg klarer det alene, og med partner. Jeg vet hva triksene er som funker for meg. Tipper det hadde funket for andre og.
Fioljenta Skrevet 21. september 2020 Forfatter #37 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det greit at denne brukeren reklamerer for bloggen sin her inne? Fra forumets regler: «Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.» (Akkurat denne ene tråden har jeg riktignok startet selv, så jeg var litt usikker selv om jeg syntes den passer på forumet.) Men hvis det ikke er ønsket at jeg lenker, så stopper jeg med en gang! Da blir det liksom litt mot sin hensikt. 1 time siden, Sander33 skrev: Jeg får multiorgasmer. Eller, type 1, kan få ubegrensede antall orgasmer på rad. Alle med sprut (eller det blir jo tomt da, så ikke mye som kommer ut etterhvert.). De er ikke sammenhengende orgasmer, men kan komme på rekke og rad, også uten at penis rekker å bli slapp. Sluttet vel å telle på 14. Er vel ingen øvre grense. Men er nok 5-6 i timen. kun ei jente som har klart å holde følge, men på hennes 12 orgasme løp hun nærmest bedende ut av rommet og ba om en pause😂 Dette har mye mer med stimulering å gjøre, enn med øvelsene som står på den siden. Jeg klarer det alene, og med partner. Jeg vet hva triksene er som funker for meg. Tipper det hadde funket for andre og. Stilig! Dette er jo også en annen type enn flere orgasmer uten sprut (som jeg har skrevet mest om), men så kult med så mange muligheter! 💜
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2020 #38 Skrevet 21. september 2020 3 timer siden, Fioljenta skrev: Hehe... jeg tror jeg heller vil leve i uvitenhet om det stemmer eller ei. 😉 Hehe ja, regner med du overlever godt uten å se den ja. Jeg fant ikke det klippet jeg lette etter, jeg gikk lei før jeg fant det😅 Jeg går heller for dine fakta, det virker jo mere normalt nivå
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #39 Skrevet 21. september 2020 På 10.8.2020 den 11.28, Gjest MrTeddy29 skrev: Jeg trente meg opp med pc musklene i lengre tider, og endte opp med at jeg sliter med og komme under sex, så vær obs på dette, at det kan hende han blir og slite med og komme ettervært (varierer fra menn) Ja dette opplevde jeg også. Skummelt Anonymkode: e1d78...219
Lord Friendzone Skrevet 21. september 2020 #40 Skrevet 21. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dette opplevde jeg også. Skummelt Anonymkode: e1d78...219 Dette har jeg ikke hørt om før, men tror absolutt på det dere forteller. Fra evolusjonens ståsted er jo formering og sex uløselig sammenbundet. Hensikten med nytelsen er å motivere folk til å parre seg, slik at arten overlever, derfor er mannens ejakulasjon absolutt livsviktig. I lys av dette er det jo svært unaturlig for mannen å blokkere sædavgangen - faktisk synes jeg det er noe overraskende at evolusjonen har «ivaretatt» denne muligheten. Så man kan spørre seg om det er naturens intensjon at man skal utvikle stålkontroll over PC-muskelen, og aktivt jobbe mot den helt fundamentale ejakulasjons-refleksen. På den andre siden krever MMO målrettet trening og menneskelig bevissthet, og på noen områder har jo vi mennesker «løsrevet» oss litt fra dyreriket. Selv i tilfeller hvor mannen får flere orgasmer vil han jo gjerne avslutte med en vanlig ejakulasjonsorgasme, så det at muligheten for MMO ligger «godt gjemt» i kroppene våre setter nok ikke artenes overlevelse på spill. Det er neppe mange okser eller løver som bevisst trener PC-muskelen for å vare lenger under parringsøkten... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå