Gå til innhold

Hvordan gi menn multiple orgasmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg (i samarbeid med min mann) arbeidet med en guide om å gi ham multiple orgasmer. Vi har delt guiden opp i syv «steg» som publiseres i løpet av de neste syv dagene. Jeg synes det er utrolig kjekt å gi ham sånne serier og har bare lyst til å dele kunnskapen om at det faktisk er mulig og hvordan man i praksis kan få det til. 😊

Er det noen her som har erfaringer som vi kan ta med i guiden? Eller som har lyst til å teste om guiden virker på dem?

(Jeg burde sikkert ventet med spørsmålet til hele guiden er publisert, men ... så var det dette med tålmodighet når man selv synes man har noe spennende å dele. 😂)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde prøvd, men kunne å komme bare 2 ganger. Men det var deilig.

Anonymkode: 257e0...d66

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var topptrent på det kunne jeg komme 4 ganger på en 1 time, nå som jeg har slappet litt av i sommer, kommer jeg maks 2 ganger. Men jeg kan komme 6-7 ganger om dagen da fremdeles....

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Når jeg var topptrent på det kunne jeg komme 4 ganger på en 1 time, nå som jeg har slappet litt av i sommer, kommer jeg maks 2 ganger. Men jeg kan komme 6-7 ganger om dagen da fremdeles....

6-7 ganger om dagen synes jeg høres mye ut. Wow!

Hvis jeg har skjønt det riktig, er det (minst) to former for multiple for menn:
- Flere enkeltorgasmer i løpet av relativt kort tid
- Serier av orgasmer, der den ene overtar for den andre til det blir vanvittig heftig. Og kun den siste er med sprut. 

Har du noe erfaring med serier også? (Det er det vi har eksperimentert mest med.)

• Liker 2
Skrevet

Ser faktisk litt frem til å lese om dette på www.fiolsex.net 
Håper det kommer noen tips jeg kan fange opp der 🙂

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Fioljenta skrev:

6-7 ganger om dagen synes jeg høres mye ut. Wow!

Neida, får veldig lett ereksjon igjen... med litt hjelp kunne jeg gått ha fått mange flere. Det skal testes ut når jeg treffer hun rette😘 Jeg får også utløsning uten at det kjennes ut som orgasme,(tergeutløsning) runker hun meg fort og hardt med engang etterpå kan jeg få en vanvittig orgasme så det nesten svartner...

Nei, jeg har aldri fått serieorgasmer på en snor, bare sånn med 4-5 minutters mellomrom... Det gjenstår også her å prøve...

Skrevet
På 7.8.2020 den 17.25, Bamseklemmer skrev:

Nei, jeg har aldri fått serieorgasmer på en snor, bare sånn med 4-5 minutters mellomrom... Det gjenstår også her å prøve...

Utrolig hva som er mulig med trening. Og her er treningen absolutt verd det! 💜

Sitat fra mannen min:

- Det første jeg tenkte på etterpå var: «Er jeg i live?» Det burde ikke vært mulig å være i live etter noe sånt.

😳

• Liker 5
Gjest MrTeddy29
Skrevet

Jeg trente meg opp med pc musklene i lengre tider, og endte opp med at jeg sliter med og komme under sex, så vær obs på dette, at det kan hende han blir og slite med og komme ettervært (varierer fra menn)

Skrevet
På 7.8.2020 den 11.22, Bamseklemmer skrev:

Tror du du kan klare flere ganger hvis du får hjelp av en ung og sexy jente som meg? Jeg har jo ikke noen hemninger vet du. 

Skrevet

Takk igjen for en veldig flott nettside! Dere presenterer seksualitet på en veldig sunn og inspirerende måte. Ekte, informativt, helhetlig, men samtidig folkelig og lettlest :tommelopp:

Som dere beskriver så krever altså dette trening av PC-muskelen, men jeg tror at en a-ha-opplevelse kan ligge rett rundt hjørnet for mange. Bare følelsen av å kunne utsette ejakulasjonen med noen små sekunder følte jeg var nok til å gi en sterk inspirasjon og tro på hva som var mulig. Orgasmen starter omtrent som normalt, men istedenfor et direkte «utløp» bygger det seg opp et veldig sterkt, deilig trykk, og man føler i hele kroppen at sæden virkelig vil ut. Ikke akkurat overraskende - denne refleksen handler tross alt om artens overlevelse :opplyser:

PC-muskelen er altså i utgangspunktet svak hos de fleste. Sterk nok til å avbryte urinstrålen eller få en erigert penis til å stå i strammere «giv akt»-stilling, men ikke til å fullstendig blokkere ejakulasjonen. Når muskelen er godt trent og man har god kontroll på den, så vil nok de fleste foretrekke å bruke én lang, sammenhengende kontraksjon, som aktiveres like før ejakulasjons-refleksen og opprettholdes til orgasmen er over.

Men i starten, altså mens muskelen fortsatt var ganske svak, opplevde jeg at kontraksjonen mistet mye kraft før spasmene ga seg, slik at det likevel kom full utløsning, bare noe forsinket. Da er man jo fortsatt ikke helt i mål, men ingen krise. Opplevelsen er fortsatt minst like god som en «vanlig» ejakulasjonsorgasme, og forsinkelsen i seg selv gir jo inspirasjon og en følelse av å være på riktig vei...

Det man kan prøve på dette stadiet, istedenfor en sammenhengende kontraksjon, er å gjøre korte, mest mulig intense støt like før og under orgasmen. Med denne teknikken vil man kunne kjenne tydeligere rykk i muskelen, og hver kontraksjon føles betydelig sterkere enn når man foretar én lang. Dette fungerer nok ikke for alle, men er verdt et forsøk.

Veldig flott initiativ, og en guide det blir spennende å følge videre!

• Liker 3
Skrevet

cock ring

Anonymkode: 7f71f...977

Skrevet

Rekorden er tyve orgasmer på under ett døgn, og kan også oppnå serieorgasmer (hvor ereksjon en ikke går ned imellom orgasmene).

Dog foretrekker jeg heller å bruke lang tid på å oppnå en ekstremt kraftig fullkroppsorgasme. 

• Liker 2
Skrevet
På 10.8.2020 den 8.55, Fioljenta skrev:

Utrolig hva som er mulig med trening. Og her er treningen absolutt verd det! 💜

Sitat fra mannen min:

- Det første jeg tenkte på etterpå var: «Er jeg i live?» Det burde ikke vært mulig å være i live etter noe sånt.

😳

Ja, man kan faktisk trene på alt har jeg funnet ut, selv har jeg gitt orgasme til kvinner som har slitt med å få det. De var bare så takknemmelig for at jeg lærte dem og gav de rette teknikker. Det er en del som skal på plass, men det viktigste er at de tror på at det er mulig og viser iver på å prøve😍

Haha, tror sånn omtrent hvordan det føles ja... det er som regel da man finner ut at du er den rette. Du verden som jeg savner ei slik forståelsesfull og utforskende dame som du. Det er bare så fantastisk godt å se at dere nyter og elsker hverandre, da kan man bare spekulere i hvem som er heldigst🧡

Skrevet

Det er ikke lov å reklamere for nettsider i arbeidssammeneheng på kg.

Skrevet
På 7.8.2020 den 11.22, Bamseklemmer skrev:

Unnskyld, men hvor gammel ER du egentlig? Ut fra andre skryte- historier her inne på KG har du hørtes ut som Rune Rudberg. Et tonn med damer +++

Anonymkode: 68307...5ed

• Liker 6
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tonn med damer +++

10-20 damer er da virkelig ikke så mange? 

Anonymkode: fffa4...a65

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men hvor gammel ER du egentlig? Ut fra andre skryte- historier her inne på KG har du hørtes ut som Rune Rudberg. Et tonn med damer +++

Jeg er nok ikke som andre menn, og de fleste menn feiler på så mange punkter når det kommer til kvinner. De feiler til og med når de blir missunnelige på andre menn som har hatt mange kvinner... Jeg er blitt fortalt at jeg er intelligent på kvinnens nytelse og forståelse, og at jeg får frem det beste i en kvinne. Å få frem et smil, håp og glede i ei kvinne har aldri vært galt, behandler man dem godt og gir dem trygghet og forståelse kommer man langt. At du ser på mine erobringer som skryt er jo bare ditt syn på det. Jeg ser ikke det på som skryt... det eneste jeg skryter av er at ingen kvinne har angret på det jeg har gitt  dem, det kommer nok av behandlingen og god kommunikasjon.

Jeg er ingen tryllekunstner som sier hokus pokus, så har jeg meg ei dame. Menn har bare feil fokus når de kommuniserer med kvinner, fordi mange kvinner har "interessen" veldig kort lunte...

Skrevet
12 timer siden, Mrs Robinson skrev:

Det er ikke lov å reklamere for nettsider i arbeidssammeneheng på kg.

Hva mener du med «arbeidssammenheng»?

Du peker på noe jeg har lurt på (og derfor har jeg faktisk lest reglene flere ganger). Det eneste jeg har funnet er i reglene om dette er:

«Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.»

Jeg er derfor prøvd å kun lenke når jeg synes det er en naturlig del av debatten. Dessuten er det kanskje ikke reklame/annonsering for varer/tjenester siden jeg ikke tjener et rødt øre på nettsida mi (har ikke engang reklame)?

Uansett, i dette tilfellet er jeg oppriktig interessert i å høre om det er noen menn med erfaringer de kan dele eller lyst til å teste om tipsene fungerer. Jeg har nemlig trasket rundt på Internett i et forsøk på å skille det seriøse fra det useriøse... 

• Liker 5
Skrevet

Jeg var ikke klar over hvor viktig trening av PC muskelen også er for menn før jeg leste denne "serien" din.
Har derfor stoppet litt opp på step 2..
Spørsmål til dere her er når en mann over flere år har forsømt trening av denne 😟
Hvor lang tid tar det før treningen viser resultater.💪

Og er det andre øvelser enn "spenn muskelen og slapp av" som er effektive?

Skrevet

først komme analt og så komme med penis

vil du flere ganger uten anal stimulering, da må du be han ikke ejakulere på 1 mnd, da vil han komme kanskje opp til 4 ganger noenlunde kjapt etterhverandre

men alt spørs på hvor gammel fyren er, det telles mest. jo yngre jo oftere kan de komme

Anonymkode: c45d8...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...