AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Skrevet 7. august 2020 Kiosk, bensinstasjon osv. Jobbe i service yrke på natten alene. Er det noen regler for nattarbeid på natt? Her hvor jeg jobber kommer det tvilsomme personer og hyggelige selvfølgelig inn hele natten. Noen ganger tenker jeg katastrofetanker pga.det er langs en hovedvei og ingen andre i umiddelbar nærhet. Vet ikke hvordan reglene er eller om det er jeg som er pysete. Anonymkode: d5e87...dfa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #2 Skrevet 7. august 2020 Hvis du opplever bråk som gjør deg utrygg, så kontakter du politiet. Bensinstasjoner er ofte samlingssted for rånere og andre som ikke har andre steder å være, og det kan utarte til mye bråk. I slike tilfeller kan politiet kjøre innom noen ganger i løpet av natten (så fremt man har tid til det, selvsagt). Ellers kan det være greit å se seg om etter en annen jobb om du kjenner deg utrygg, det er mange som jobber alene på natt slike steder. Verst er det nok om sommeren når mye ungdom har fri, og kanskje under russefeiringen og lignende. Anonymkode: d5334...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå